Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-12 14:01:23 följande:
    Det är vi latisar som knyter .
    Men Butte är ju allra latast, hennes morsa får ju göra det
    NovJenny skrev 2008-03-12 14:01:51 följande:
    Nu ligger lite bilder påNoah i bildtråden.Fick inte aptröjan med beiga armar. Konstigt, den fanns inte på fakturan heller så...Men jaghar nog ångrat mig angående den ändå. Vilken fin färg flodisarna var i verkligheten! Alldeles klar! Me like!  Men vad trång den var att få över Noahs huvud!
    Eller hur! Visst är färgen underbar!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-12 14:01:51 följande:
    Nu ligger lite bilder påNoah i bildtråden.Fick inte aptröjan med beiga armar. Konstigt, den fanns inte på fakturan heller så...Men jaghar nog ångrat mig angående den ändå. Vilken fin färg flodisarna var i verkligheten! Alldeles klar! Me like!  Men vad trång den var att få över Noahs huvud!
    Vad fin han är! Såg så gosig ut
  • Tjollabolla

ÅÅÅ jag vill ha Katvig byxorna NUUU! Kan man våga hoppas på att få dom imorgon? Fick min gråa kik kid dress idag som beställdes i måndagskväll.... Älskar när dom är så snabba och dessutom fraktfritt!!

• Tjollabolla

Hmm va fasen va det för symbol

Jag kan fortfarande inte lägga in fulgrisen. JAG VILL HA DEN! Kanske ska avinstallera och installera igen....*viktigt*

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-12 14:12:15 följande:
    Mycket viktigt, gör det med detsamma.Fulgrisen rular.  
    Jag försöker... Men vet i fasen hur man avinstallerar ett program i Vista...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-12 14:25:01 följande:
    Så, nu har jag äntligen beställt dom bruna ap baggysarna, tog 86 denna gången.
    Åh fiina!

Nu funkar det inte alls juuu!!! HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Det funkar på msn men jag ser dom inte i internet fältet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9