Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

lillronya skrev 2008-03-11 14:00:14 följande:
    Min unge vill ha den hååååsa! Sitter här och spanar lite i shopparna och Anjelin spatserar förbi och blir fullkomligt lycklig när hon får syn på den håååååsa! Poetrybodyn från molo var det.Kan tillägga att mamman här inte är lika lycklig....
    ÅÅÅ den som är såå fin!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-11 14:09:05 följande:
    DÅ är det följande som vill ha kottebyxor: Tjollabolla strl 92Jessica strl 110Jag strl 92+104 (tror jag det blir)Jojoa ?? 98 kanske?
    Men du ville inte Lina ha till Thea?
  • Tjollabolla

Godkväll girls! Har haft Milos gudmor här ikväll, han har fått lite försenade födelsedaxpaket =). Pappret var roligast, som vanligt! Han somnade som en stock nu när hon åkte, SKÖNT! Jag är såå trött på kvällarna när sambon inte är hemma, tycker allt det kan vara fredag så han kan komma hem och avlasta lite...

Milo testade lejontröjan innan, bild i BT!

Massa fina ungar i BT!! Supersnygg Moonkids & Fina Ida i hängslebrallorna!

• Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2008-03-11 21:17:22 följande:
    Godkväll girls! Har haft Milos gudmor här ikväll, han har fått lite försenade födelsedaxpaket =). Pappret var roligast, som vanligt! Han somnade som en stock nu när hon åkte, SKÖNT! Jag är såå trött på kvällarna när sambon inte är hemma, tycker allt det kan vara fredag så han kan komma hem och avlasta lite...Milo testade lejontröjan innan, bild i BT! Massa fina ungar i BT!! Supersnygg Moonkids & Fina Ida i hängslebrallorna!
    Ja se så trött jag är.. FÖDELSEDAXPAKET. HAHA! Födelsedagspaket ska det va så klart
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-03-11 21:38:34 följande:
    Nädå, som vanligt var det jag strax innan du kom Vet du varför man inte kan se nyheterna på idat´s hemsida? det står ju bara comming soon på dom men går inte att klicka på dom?
    Ja, jag kollade oxå på det innan. Konstigt att dom inte har laggt ut dom på sin sida!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-11 21:39:16 följande:
    kööööp är det det grön/turkosa du vill ha?
    ofcårse! Men nu har jag ju både tröjan och sommarsuiten. Och så vill jag ha dom turkosa byxorna. Är dom lika fina irl? Tips på ngt man kan ha till dom?? 

Testade sommarsuiten innan, den passade ju utmärkt. NU. Hmm. Iofs så borde han inte växa såå jäkla mkt nu kan man ju tycka, men med Milo vet man aldrig. Orkar inte skicka tillbaka iaf så den får bo här och säga hej till T om den inte passar sen....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-11 21:45:11 följande:
    de turkosa är HELT JÄ*LA UNDERBARA!!! i klass med vår favoritgröna passar utmärkt till flygplanen! sommarsuiten kommer passa i sommar, tro mig!
    OOPS då MÅSTE jag ha doM! Vilken storlek har du? 80? Jag funderar på att ta 86 o sätta i snoddar, tycker katvigs velour är lite för vid nertill nu när han traskar runt...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-11 21:45:11 följande:
    de turkosa är HELT JÄ*LA UNDERBARA!!! i klass med vår favoritgröna passar utmärkt till flygplanen! sommarsuiten kommer passa i sommar, tro mig!
    Köpte du på eleraff? Jag skulle vilja ha en gul suit med, men det känns meningslöst på Milo ALIAS KLADDISEN...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9