• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

loveliva skrev 2008-05-25 21:59:18 följande:
    Vilken suit är det? På funkybaby har de mycket Småfolk. Beställde där till Hilda, bla suit med äpplen, med blommor och en body
    Ja, jag vill ha både den blommiga sommarsuiten och när du ändå nämner den så är ju den suiten med äpplen helt ok ... Blir lite dyrare där än på Popplilopp + att det blir frakt... för det är inte fraktfritt nu eller?
    Hur tycker du deras bodysar sitter? Ava har bara elefantbodyn, men de ser så breda ut...
  • Jen80
    jojoa75 skrev 2008-05-25 22:10:47 följande:
    jo visst har väl funkybaby fraktfritt månaden ut? eller kommer jag ihåg helt fel nu?
    Ja, jag har lite lite för mig det, men hittar det ingenstans...
  • Jen80

Tror ni Ava kan ha stl 62 i Småfolks blommiga sommarsuit? Hon har 62 i sina vanliga småfolksuitar, vilka är lite stora men funkar. Hon lär ju växa... Usch, så svårt!

• Jen80
    jojoa75 skrev 2008-05-25 22:15:05 följande:
    Hittade det, det står på första sidan, precis ovanför småfolk sommarsuitarna
    Ok, då får det nog bli en beställning . Men vilken stl på sommarsuiten Fundersam??!?
  • Jen80
    Angelinah skrev 2008-05-25 22:22:24 följande:
    Ida har 80 i sommarsuitsen och 86 i de vanliga suitsen från Småfolk.. 80 sommar e exakt lika lång nacke-gren som vanlig 86:a 
    Ok, men då får jag nog ta 56 i sommarsuiten...
  • Jen80

Så, nu har jag beställt lite till Ava :
    http://www.funkybaby.se/smafolk-heldrakt-med-applen-orange-p-994.html
    och
    http://www.funkybaby.se/smafolk-sommardrakt-med-blommor-rosa-p-997.html

Nu ska jag krypa till sängs innan jag gör av med mer pengar . Vann en prickig Molo-suit idag på T och även en pop-klänning (som jag ångrar att jag lade bud på, men men...). Farligt med en liten tjej i familjen efter två pojkar .
    God natt på er!

• Jen80

God kväll!
    Värst vad ni pratar om Molos Lagersalg här då . Man blir inte ett dugg avis ..
    Vill ju ha en massa fina suitar till lilla Ava ju. Jaja, får väl nöja mig med de fina suitarna som kommer imorgon (förhoppningsvis) i brevlådan - två småfolk och en Molo .

Supersöta barn i BT som vanligt . Söta Hilda i mina favisskläder för tillfället . Och fin suit på söt Albin .

• Jen80

skulle inte lägga ut några bilder ikväll tänkte jag, men ångrade mig . Inte så bra klädbilder, men men...

• Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-05-26 23:07:14 följande:
    Jen80 - Vi ser gärna dina bilder fastän de är OT Oooh, så bebissjuk jag blir..
    Hehe, ja jag blir också bebissjuk och redan sugen på en till . Varför ska det vara så himla mysigt med en liten bebis?!?! Man kommer ju aldrig känna att det får vara nog ... även om jag TYCKER att det får vara nog .
    Buttelina skrev 2008-05-26 23:08:50 följande:
    söt fisan lilla kyckligen
    Hehe, verkligen en liten kyckling med pinnsmala ben. Imorgon kommer en bvc-tant hit för att väga henne. Ska bli intressant att se, för jag har verkligen ingen aning om hon har vuxit nåt. Hade inte vänt i vikten sist vi vägde henne, så jag hoppas verkligen hon har det nu.
    Söta Isabelle i BT. Hon ser så go ut !!
  • Jen80
    Lina med Liten skrev 2008-05-26 23:19:03 följande:
    Åh underbara söta Ava !! Kan du inte komma hit m henne så jag får klämma lite *kliar så i fingrarna*
    Hehe, varsågod ... fast du får nog komma hit ist !
    Duntoffla skrev 2008-05-26 23:26:26 följande:
    Redan sugen på en till? Har ni tänkt er en stooooor familj?
    Ja, sugen på en till, men hoppas jag/vi har vett nog att stanna nu ... Men man ska aldrig säga aldrig .
    Idag fyller sötisen 1 vecka . Hade tänkt att jag skulle tappa 10 kg på en vecka, men såg nu att jag missade det på ett kilo . Hehe, inte ofta man går ned så fort i vikt ...

Den gula/rosa suiten var ju superfin från Molo! Finns den nånstans??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9