• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-05-26 23:34:35 följande:
    Nio kg på en vecka är ju inte fy skam! Vilken gul/rosa menar du? Den där rutiga?
    Den randiga som finns i BT - Buttes köp från förra året. Åh, så fin !
    Ska nog ge mig ut på jakt efter en sån... men det får bli nån annan dag, för nu måste jag i säng.
    God natt på er ! Imorgon hoppas jag på att få prova fina Småfolkssuitar på Ava ...
  • Jen80
    SmillaMilla skrev 2008-05-27 07:50:20 följande:
    God morgon. Katten är återfunnen, kom hem i går kväll som vanligt, luktade dock kattmat, så hon har säkert varit hos någon snäll som gett henne mat. Jen80 nu ligger det foton på svea i småfolkssuiten och pop kjolen i bt.
    God morgon på er! Kikar in en liten snabbis innan det kommer lite besök här hemma .
    Ska genast in i BT och kolla !
  • Jen80

Men åh, vilka fina barn !!
    Molos sorbetkläder är ju sååå fina !! Och kjolen till Småfolkssuiten var jättefint! Blir nog en tur till Pop, men suiten får bli lite mer lagom först innan det blir kjol till.
    Molos regnbågssuit är jättefin! Tyckte inte det när den först kom, men nu !
    Min prinsessa sover ff, så har inte fått klä på henne fina kläder än . Och så hade jag tänkt tvätta när posten kommit (småfolk ), men de ska stänga av vattnet här i em så det får nog bli tvätt imorgon ist ...

• Jen80

God kväll ni SÖTA SÖTA människor !!!
    Idag var brevlådan full med paket kändes det som . Småfolk som jag beställt kom, en sommarsuit med blommor och en orange med rosa äpplen (tror jag, kommer knappt ihåg hur färgerna var ).
    Sen en liten klänning med leggings till Ava från min sambos faster.
    Och sen ett fint litet rosa paket från några otroligt gulliga människor på FL . Kan nästan vänja mig vid det här ... Ni är för söta. Vet knappt vad jag ska säga, men ett STORT TACK till er allihop !!
    Alla kläderna hänger på tork efter en tvätt och Ava ligger här och sover, så imorgon får ni se bilder .

Idag har jag varit ensam för första gången med alla tre och det har gått så bra . Ilon sov mellan 11-14.30 och Ava sov mellan 10.30-14.45. Inte svårt att ha tre barn då ... Underbart väder så vi (eller jag och Liam ) har varit ute hela dagen.
    Men nu är sambon tillbaka och ska inte till jobbet förrän i början av juli nästa gång !!

• Jen80

Hehe, många glada gubbar i mitt inlägg . Är på bra humör ikväll ...

• Jen80

Jaha, vill ni veta det kanske ?!?!

Ännu mer av underbara Småfolk. Den gröna suiten med äpplen på. Så fin så ! Tack så jättemycket!!

• Jen80
    loveliva skrev 2008-05-28 21:06:15 följande:
    Vassego Det du beställt från Småfolk har jag till Hilda också Verkligen jätte fina suits! Vilken storlek tog du? Jag tog 68, men de var stoooora. Skulle tagit 62, men jaja hon växer ju i dem nån gång Låter som om du haft en toppendag  Visst är det härligt att få lite egentid med "bara" 1 barn ibland? Jag & Melker gick på långprommis igårkväll, underbart!
    Jag har inte testat hennes kläder än, men jag tog 62 i den suiten med äpplen på och 56 i sommarsuiten. Ska testa imorgon. Är såå nyfiken !!
    Stl 56 var det i den gröna suiten så den är nog lagom nu. Hon har 62 i de andra småfolk och de är rätt stora. Min tjej på 1,5 vecka har nu 5 suitar från Småfolk ... Hängde upp hennes klänningar idag som jag strukit och det har blivit en hel del hehe. Helt plötsligt är jag i stort behov av barngalgar, vilket aldrig har gått åt innan ...

camillaJ: härlig dag!!

Butte: Ja, och jag ser fram emot att testa den - och de andra. Hoppas provdockan är på humör imorgon bara hehe.
    Imorgon ska vi till ortopeden på UL (eller röntgen.. vet inte riktigt) med henne, för läkarna tycker att det knäpper lite i hennes höft. Hoppas hoppas vi slipper skena. Håll tummarna!!
  • Jen80
    belladona skrev 2008-05-28 20:53:57 följande:
    familjen splittras  pappan skickas  till annat land  mamman med 3 barn få åka någonannstans  gör extra ont när det är någon man känner  här länk om  det svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=115777...
    Usch, va hemskt ! Kan tänka mig att det känns ordentligt när man till på köpet känner dem...
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-05-28 21:37:48 följande:
    Hoppas det inte är nån fara med höften och att ni slipper skena!Här görs det ul på alla bebisar på BB, bra tycker jag..
    Ok, va bra. Nej, här görs det bara om det är nåt särskilt. Nu har de kännt att det knäpper i hennes höft, men de tyckte ändå den verkar stabil, så förhoppningsvis slipper vi skena. Men skönt att de kollar upp det.
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-05-28 21:39:41 följande:
    Ha ha, eller så var det någon som väääldigt gärna ville ha den, troligen eftersom få butiker tagit in den kollektionen och storlekarna tog slut fort.Vilken tur att den var för liten till skrutt, nu tjänade vi ju över 100 kr på den
    Bra vinst hehe. Grattis!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9