Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Svar på #1510
    Japp! Det är en sådan jag oxå menar Den kostar 179:- på Gekås!
  • Smultronhjärta
    IdaN skrev 2008-04-17 14:46:01 följande:
    Hej! Och äntligen hittar ja en tråd om GEKÅS Vi ska åka dit nu den 26e hur brukar det vara med kö och sånt när man kommer efter löning?Har funderat lite på hur mycket pegnar man ska behöva ha med sig tror ni 2000 räcker för att handla kläder och lite hushålls saker till 4a personer? kanske är lite?Vet ni om dom har någon bra lekfilt till en 7månaders flicka.Hur har dom det med kläder har vår/sommar kläderna kommit?
    Såg en lekfilt med Nalle Puh på sist jag var där och ja vår/sommar kläderna är inne nu
  • Smultronhjärta
    9Kärleken6 skrev 2008-04-17 18:41:58 följande:
    Nej nej varför skulle man? Vart får man eg det??? Håller med ovan talare!!!
    Kan inte tänka mig att det skulle vara tillåtet!
  • Smultronhjärta
    IdaN skrev 2008-04-18 08:44:59 följande:
    Någon som vet vad bitringar kostar på gekås?
    Det finns en bitring från Gekås eget märke Babyboom ,en isbitring, som kostar runt 7-10 kr, sen finns det andra oxå- vi har köpt en från Fisher Price för 30kr där..
  • Smultronhjärta
    Kattmamma1 skrev 2008-04-18 10:22:32 följande:
    OK, man ska prova kläderna alltså. Usch, jag tycker det är så jobbigt. Men å andra sidan ska jag inte handla så mycket till mig själv. Mest till dottern. Är det så mycket folk att man måste trängas i gångarna?
    Japp, det kan bli trångt men Gekås har ändå jobbat på att bredda gångarna på sistone så förutsättningarna är lite bättre
  • Smultronhjärta
    Kattmamma1 skrev 2008-04-18 11:48:31 följande:
    Kom på en sak som vi behöver! En babygunga. En sån där man kan hänga i t.ex ett träd. Finns det på Gekås? Pris?Vet att det finns på Babyland för 99 kronor, men tänkte om det finns ännu billigare...
    Finns en i plast men vad den kostar exakt kommer jag inte ihåg men den är billigare än 99:- Funderar själv på att köpa en sådan
  • Smultronhjärta
    kajsavarg82 skrev 2008-04-18 14:49:36 följande:
    har dom små lektält??? sånna man kan ha ståens i ett hörn inne typ! pris???
    Såg ett litet sådant sist som likande en jordgubbe -ett pouptält- kostade 60-70kr tror jag. Sen har de ju ett annat tält där det är två olika sorters tält med en lektunnel i mellan
  • Smultronhjärta
    jessica1979 skrev 2008-04-18 16:52:12 följande:
    Hur är baby kuddarna och täckena på Gekås? Sett så olika....
    Jag tycker verkligen inte att kudden till spjälsäng är något bra-stoppningen flyttade sig ut på sidorna =värdelöst! Rekommenderar varmt Ikeas kudde i det formatet
    Täcket däremot har jag inget negativt att säga om- det har hållit formen bra efter X antal tvättar...
  • Smultronhjärta
    Folkracetjej skrev 2008-04-21 21:23:21 följande:
    Segr vagnen ni pratar om, är det en sitt vagn? Isåfall vad kostar den om någon vet vore jag tacksam
    Vagnen kostar 995:- tror jag det var och dessutom finns det nog bild på den i bildtråden
  • Smultronhjärta
    Folkracetjej skrev 2008-04-21 21:31:28 följande:
    vilken sida är bildtråden?Har inte varit här inne så mycket! Tack för hjälpen
    Länk till bildis finns i TS
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6