Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

nicos mamma skrev 2008-05-23 10:21:55 följande:

finns lightning mcqueen bobby car på gekås
    Den har funnits iaf- vet dock inte om den finns nu?
  • Smultronhjärta

puh fantast skrev 2008-05-23 16:16:38 följande:

Är det någon som ska dit som ska titta på spjälskydd?Kan ni i så fall kolla om de har höga spjälskydd (ca. 30 cm)? Och vad det kostar?Sambons syster ska ner dit under semestern och jag tänkte be henne köpa ett om de finns. Skulle jättegärna åka dit själv, men vi har 100 mil enkelväg och vi var dit i somras. Önskar att det var närmare dit, är en jätterolig och billig affär.Är avis på er som ska dit.
    Har inte heller sett höga spjälskydd där de senaste två åren faktiskt- hittade till slut ett högt till humant pris på Coop av alla ställen *tips*
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2008-05-24 09:49:09 följande:
    igår när jag ar på ullared fanns solks dräkter, strand tält, spjälskydd..
    Fanns det alltså höga spjälskydd nu?
  • Smultronhjärta
    Peak skrev 2008-05-26 08:41:45 följande:
    har ni någonsin sett Lexington-saker i Ullared?? Jag har aldrig sett det och en bekant sa att hon hade sett det några ggr? Hur kan jag ha missat det isf?Längtar efter att ta en tur dit nu!!
    Har faktiskt aldrig sett det där (och jag är där som bekant ofta ) Däremot har jag sett massor med kopior -både bra och dåliga
  • Smultronhjärta
    numberone skrev 2008-05-26 15:28:01 följande:
    Ni som har koll på mycket på gekås.... finns typ Pippi hus?
    Finnes!
    Allt Gekåsprat resulterar nog i ett litet kvällsbesök - måste köpa tandkräm *of course*
  • Smultronhjärta
    numberone skrev 2008-05-26 15:32:10 följande:
    Oooh vet du vad det kostar? Behöver egentligen bara stommen för jag skall sy om det själv sen
    Inte säker men 2oo någonting tror jag, det finns många i tråden som köpt ett så ett säkert svar får du nog kanske redan ikväll!

Nähä om jag skulle röra på mig då för att åka och handla den där dyyyyra tandkrämen *som maken säger*
  • Smultronhjärta

Men om du ändå ska sy nytt överdrag och bara är ute efter stommen så kan du ju kolla second hand- brukar finnas mycket lektält för en tjuga ungefär..och då är det ju tältet som oftast är sunkigt.

• Smultronhjärta

Och när jag har varit på Amnesty i Hstad har det alltid funnits flera sådana tält..vi köpte ett i princip nytt Bamsetält sist vi var där

• Smultronhjärta
    numberone skrev 2008-05-26 15:53:02 följande:
    Har du nån aning när dem har öppet?
    Onsdagar från kl 17 och lördagar jämna veckor (tror det är jämna veckor blandar alltid ihop det och har varit där många lördagar fel vecka ) Sen vet jag inte heller när de stänger för sommaren..men det finns mycket skräp där och oftast fina fynd framförallt porslin med lite shabbykänsla
  • Smultronhjärta
    numberone skrev 2008-05-26 15:58:35 följande:
    Tackar!!
    Vassego NU drar jag till Gekås -kollar ifall jag ser några tält just in case...
  • Smultronhjärta

Hemkommen från Gekås -lugnt och skönt på eftermiddagen/kvällskvisten var det!

Numberone! Såg inget tält med stomme men jag kan ha missat det eftersom sonen fick en protestattack på leksaksavdelningen...

Hittade dock inget direkt roligt utöver nyttoprylar
    Eller jo jag kanske inte kollade så värst, köpte ett par skor precis innan jag gick in så då sansade jag mig en aning
    Sådana här blev det:
    www.shopadidas.ca/catalogservlet&productId=287949
    Superfina!

• Smultronhjärta
    Geshia skrev 2008-05-28 06:34:27 följande:
    hur är priserna där? hur stor är skillnaden på vanliga skoaffärer och denna? och vad heter affären?
    Det finns tre skoaffärer utanför Gekås, Sko-boo, Skokanonen & Scorett outlet. Prismässigt skiljer det sig en aning beroende på märke såklart -märken som Kavat, Replay och Adidas ligger 100-200 under andra butiker tippar jag på men det finns MASSA fina skor av alla de märken *himmelriket*
  • Smultronhjärta
    Bippa skrev 2008-06-02 08:33:04 följande:
    hoppas hoppas att man hinner få skattepengarna innan helgen för då ska vi ner och handla på lördag.
    Från och med imorgon kan man kolla om man får sina pengar innan midsommar eller ej..enligt skatteverkets hemsida. Jag tror inte att några pengar går iväg denna veckan.
  • Smultronhjärta

Jag har oxå Swedbank och ser ingen framtida insättning heller (står 1 juni på mitt besked med) men antar att det kommer i veckan då *trodde det var v 22 ju*- Glad överraskning

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6