Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

1 och 1 är 3 skrev 2008-04-14 19:54:23 följande:

vad kostade den på gekås !?!?
    Kostar 39;95 på Gekås -tror den säljaren kommer göra god förtjänst
  • Smultronhjärta
    anette 81 skrev 2008-04-14 20:17:26 följande:
    Är det på gekås dom har bodys med gitarrer på?
    Japp, det finns en kopia av Lindex och Åhlens gitarrbodysar- kostar 29,95 på Gekås
  • Smultronhjärta
    kajsavarg82 skrev 2008-04-14 20:42:25 följande:
    i vilka färger?
    När jag kollade på dem fanns det en med vit botten/svarta gitarrer och en med svart botten/vita gitarrer.
  • Smultronhjärta
    sandy85 skrev 2008-04-15 06:14:01 följande:
    smultronhjärta: vet du vad stolen kostar?? den var jätte fin ju :) vilka färger finns den i?
    Jag vill minnas att den kostar 800-900 och vad jag vet finns den bara i trävarianten.
  • Smultronhjärta
    Leija skrev 2008-04-16 00:15:13 följande:
    Åhh tack.. =) Det finns ju typ allt, Behöver med andra ord inte handla något till bebis innan Gekås då =) Jag längtar bara mer o mer =) hur tusan ska allt få plats i bilen?vad kostar sängkläder där? Tänkte om man ska köpa de på ikea eller gekås?
    Jag hade köpt parcalelakan på Gekås -stilrena och superpris för den kvalitén (119 tror jag)
    Finns liknande på Hemtex som beskriver det såhär:

Percale
    Percale är en serie exklusiva bäddset av den bästa finkammade bomullen. Bäddseten och lakanen är lyxigt svala och sköna och är dessutom lättskötta. Percale har inte samma lyster i tyget som satin, men är lite tåligare då de har samma vävteknik som vanliga bomullsbäddset. Percale är vår finaste kvalitet.
  • Smultronhjärta
    Leija skrev 2008-04-16 08:00:28 följande:
    Jo, det ska jag köpa oxå, är det bara vanliga vita eller med mönster på?hade varit kul om det var med fina mönster på, eftersom jag inte tänkte ha skötbord utan bara skötbädden på sängen. Bra att det finns sängkläder där, den du Smultronhjärta beskrev verkade ju vara super, får shoppa lite sånt till lill fis =)
    Hoppsan sa, sängkläderna jag menade är till vuxen Men till barn skulle jag absolut säga köp på Gekås- finns massa fina och relativt billigt runt 100kr! Enfärgade har jag inte sett så många där -däremot finns det alloverprints med hjärtan, döskallar, djur m.m. Mina favoriter är de som har mönster nedtill och upptill en "bård" med samma djur broderat-jättefina och det finns många i unisexfärger om det är ett måste
  • Smultronhjärta
    Leija skrev 2008-04-16 08:11:22 följande:
    Ahaa, men de verkade ju sköna de sängkläderna, men vi har dubbelsängs täcke, finns såna påslakan där?Ja men skit bra att dom har billiga sängkläder där, jag tycker det e så sanslöst dyrt överallt.... =(
    Japp,det finns en del dubbelsängspåslakan där- har en kompis som enbart köper sina sådana där eftersom det är så bra pris på dem där.
  • Smultronhjärta
    Svar på #1430
    Det är precis så det kan va med Gekås eftersom sortimentet varierar från gång till gång, ibland hittar man absolut ingenting och ibland så mkt att man måste välja Dessutom anser jag att det finns mkt skräp oxå så man får leta lite...
    Det tråkiga är ju för de som har jättelångt att åka och får en "dålig" tidpunkt vad det gäller sortimentet.
    Jag har fyndat massor på Gekås, bor dessutom väldigt nära så jag åker dit för att handla hygienprodukter etc. Mina bästa fynd är helt klart Small Paul & Paul Frank kläder i massor Gekås får ibland in märkeskläder oxå och har andra bra märken vad det gäller leksaker och hushållsgrejer..
    Synd att det blev en tråkig upplevelse för er men ge det en chans till någon annan gång -kan ju bli mkt bättre när förväntningarna inte är skyhöga även om plånboken lär bli ledsen då
  • Smultronhjärta
    CJLT skrev 2008-04-16 09:48:01 följande:
    finns det small paul t-shirts i ullared??
    Inte längre, det fanns i princip hela Small Paul höstkollektionen 07 runt årskiftet...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6