Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

numberone skrev 2008-04-22 11:15:25 följande:
    Nej detta är inte en sann historia, det är en hörsägen som dyker upp lite då å då på olika platser.....
    Det är lustigt hur denna story kan dyka upp på så många olika ställen- jag har hört den berättas både från norr och söder
  • Smultronhjärta
    IdaN skrev 2008-04-22 13:35:42 följande:
    Dom stjärn bodysarna hur långt går storleken på dom någon som vet? och finns dom bara i brunt och blått?
    De går upp till 86 och jag har inte sett dem i några andra färgsättningar än brunt och blått -även om det känns som om en rosa skulle kunna komma...
  • Smultronhjärta
    IdaN skrev 2008-04-22 13:42:43 följande:
    Jag kom att tänka på en sak. hur ska man göra med tösen hon orkar ju inte sitta i kundvagnen hela tiden ska vi ta med barnvagnen eller hur ska man lösa det hon kommer ju behöva sova en stund hon kommer inte att orka vara vaken hela tiden.hur gör ni med era små.kanske ska tillägga att hon är 7 ½ månad
    Sonen brukar sova i kundvagnen ovanpå våra jackor med snutten över huvudet- vi lägger grejer i korgar under vagnen..
  • Smultronhjärta

Vi brukar gå till en av fikorna, fixa välling och sen lägga honom i vagnen- fast det var ju förut..Nu har han inte tid med sånt på Gekås, måste ju kolla på allt

• Smultronhjärta
    JAndersson skrev 2008-04-22 19:41:38 följande:
    Fortfarande ingen som vet om dem har teletubbiesdockor där?
    Har sett Teletubbies "dockor" eller ja nallar som hade ngn snurrgrej på magen, såg dessutom ett rör med flera små teletubbisar i..
  • Smultronhjärta

Jag har inte sett några mumin eller liknande (förutom Alfons då) hello kitty, cars och liknande finns på filtar, vuxenpåslakan och bland matgrejer till barn. Nalle Puh finns det en del babysaker till har dock inte sett några kläder.
    Tycker att de figurer som finns på kläderna på Gekås mest är djur av alla de slag..
    *Undrar om jag skulle ta en liten tur till Gekås ikväll kanske??*

• Smultronhjärta
    Mikah skrev 2008-04-23 11:35:42 följande:
    Smultronhjärta. Kan du iså fall kolla så att inte alla vindjackorna i On the peak har tagit slut ?Fast helst ville jag ju haft 3 i 1 jackan men det finns väl bara på hösten.
    Kollar det Min svärmor köpte en 3-1 jacka för tre veckor sen så de kan ju finnas...
  • Smultronhjärta
    iorlina skrev 2008-04-23 14:04:35 följande:
    Smultron, har du lust att kolla skaljackorna i små storlekar med? Om de finns alltså....
    Japp, ska kolla på dem själv ändå så...
  • Smultronhjärta

Hemma igen efter lite kvällsshopping på Gekås
    On the peak jackor finns det fortfarande kvar av iaf till vuxna..
    Däremot såg jag inga till små barn(från 86), "skaljackorna" som finns är lika pop i modellen men inte i närheten vad det gäller kvalitén,köper hellre polarns om jag måste välja!
    Köpte däremot en snygg svart jacka, vind och vatten avvisande, med rött fleecefoder stl 86- dagens bästa köp.
    Köpte oxå en Espirit top till mig själv för 80:-
    Fanns tuffa bodysar med retroprint(svampar och en med ärtskidor)stars fanns oxå fortf.
    Bilder kommer senare...

• Smultronhjärta
    anette 81 skrev 2008-04-23 21:42:54 följande:
    Är deras babysitter värd o köpa?
    Jag anser inte det, tycker den är så stum dvs inget gung som i tex Babybjörn...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6