• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    Gullet73 skrev 2008-03-15 11:30:01 följande:
    Jo jag har väl misstänkt att ni inte är opartiska Men funkar en Bugga även på landet? (och hur mycket väger den?)
    Jag bor så som du beskriver (förutom snö som yst helt med frånvaro).
    Vi går på grusvägar och ojämn mark typ var dag,och det funkar toppen
    Det ända som kan ställa till är löst underlag som typ rullgrus och småsten där man sjunker i men det gäller väl alla vagnar med svängbart framhjul.

Kramizz
  • S a C
    Gullet73 skrev 2008-03-15 11:30:01 följande:
    Jo jag har väl misstänkt att ni inte är opartiska Men funkar en Bugga även på landet? (och hur mycket väger den?)
    Jag går inte så ofta på grusväg, men häromdagen gjorde jag det... Skrattande
    Det var hårdpackat grus men lite lera. Jag tyckte vagnen var studsig och svårstyrd. Så jag vände och hade stora hjulen fram och låste de små.

Det är ju rätt lätt att byta mellan de små och terränghjulen.
    gogomman skrev 2008-03-15 11:38:05 följande:
    så det följer inte med nån suflett till basen alltså?okeyyyy
    Ett hett tips är att gå in på www.bugaboo.com och klicka på färgerna, då ser du allt som ändrar färg och det är det som ingår i basen eller toppen.
    ~ Nya bilder 28/2 ~
  • mysmamman2

ja men eftersom jag beställer enbart basen och ingen liggdel då antar jag att det inte ingår något annat än det till basen right?

då beställer jag även topptyg så får man ju en suflett... ellerhur?

• Iddah

Extra sufletter till Bee vart kan man köpa dom?
    Wanna have

• Stargirl
    gogomman skrev 2008-03-15 12:04:00 följande:
    ja men eftersom jag beställer enbart basen och ingen liggdel då antar jag att det inte ingår något annat än det till basen right?då beställer jag även topptyg så får man ju en suflett... ellerhur?
    Näää....liggdelen ingår ju i basen. Men om du inte beställt ngt topptyg så har du ju ingen suflett. Eller har du valt 2 färger typ grå+ svart eller orange + blå.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • jule

nu kan jag lägga upp bilder igen i mitt galleri, äntligen

så om ngn vänlig själ vill lägga in min omstajlade bugga m sandbas/denimtop i bildtråden vore d jättesnällt

TACK thj för min fina klädsel nu e allt bytt nu väntar jag bara på bågen oxå

har ju bytt nu till sittdel å lilleman tycker mkt om detta så mkt att han helst inte sover alls i vagnen längre

• Stargirl
    jule skrev 2008-03-15 12:30:11 följande:
    nu kan jag lägga upp bilder igen i mitt galleri, äntligen så om ngn vänlig själ vill lägga in min omstajlade bugga m sandbas/denimtop i bildtråden vore d jättesnällt TACK thj för min fina klädsel nu e allt bytt nu väntar jag bara på bågen oxå har ju bytt nu till sittdel å lilleman tycker mkt om detta så mkt att han helst inte sover alls i vagnen längre
    WOW har du en Hybrid.....Frog chassi, Frog Bakhjul, Cameleon ram (eller är det Frog?) och Cam suflettsamt Cam klädsel
  • jule

Stargirl - jepps visst e d en hybrid du har rätt på alla punkter utom ramen som e en frog

köpte en beggad frog men d behövdes lite förnyelse så nu e d en hybrid jag gillar den skarpt min pärla... bästa e att jag kan ha svart bas gillar d bättre än grå...

• saferide

Hallå! Funderar på att köpa en bugaboo, begagnad. Funkar Frog eller Gecko? Vad säger ni, plus och minus?

• Stargirl
    saferide skrev 2008-03-15 12:40:13 följande:
    Hallå! Funderar på att köpa en bugaboo, begagnad. Funkar Frog eller Gecko? Vad säger ni, plus och minus?
    Ja båda funkar. Man får ju riktigt mycket vagn för pengarna när man köper begagnat.
    Dessutom kan man göra klipp på Tradera. Eller göra som jule som gjort en Hybrid av sin begagnade Frog Ex köpa en begagnad frog (lite solblekt lr sliten i tyget gör inget då man kan köpa nytt tyg till en Cameleon och hotta upp den)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13