• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan

åhh va dumt det blir ju en färgklick med rött parsoll om jag har offwhite sufletten på..

• Sylt
    Emmsan skrev 2008-05-27 12:53:50 följande:
    hoho behöver snabbt råd :) ska beställa sommarsuflett o parasoll till min sand-offwhite.. hm har röd skötväska så vad tror ni om röd sommarsuflett men ett offwhite parsoll??? eller åhhh vad ska jag ta???
    Sandparasoll och röd sommarsuflett...?
  • Krokodil
    änglamamma skrev 2008-05-26 19:04:32 följande:
    passar alltså kiddyboarden på cammen?? har en gammal sån o den passar inte... men jag tycker på o avhängninge verkar bättre på kiddyboarden än baggyboarden....vore ju kanon om den passar!!är det så?
    Jag har bara testat med "KiddyBoard Maxi" i affären, alltså den aktuella modellen. Vet inte hur den gamla modellen var.
  • AsfaltsBlomma

Oj jäklar, så pass! Då får jag nog leta vidare.

mamma2003 skrev 2008-05-27 11:29:59 följande:
    JÄTTE-stor. Det går lätt i en laptop i den.
    [/citat]
    Kajsan skrev 2008-05-27 11:42:17 följande:
    [citat]
    Typ dubbelt
  • Azel
    AsfaltsBlomma skrev 2008-05-27 13:50:14 följande:
    Oj jäklar, så pass! Då får jag nog leta vidare.
    Varför inte BeTween om BeAll är för stor?
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-05-27 12:23:16 följande:
    Fick hem Marimekko dynan från Ditten Datten idag, blev super fin i Buggan, la precis in en bild i BT.
    Jättefin!!!
    Har en likadan fast röd
    Emmsan skrev 2008-05-27 12:53:50 följande:
    hoho behöver snabbt råd :) ska beställa sommarsuflett o parasoll till min sand-offwhite.. hm har röd skötväska så vad tror ni om röd sommarsuflett men ett offwhite parsoll??? eller åhhh vad ska jag ta???
    Hoho! Du har samma problem med alla dessa färger som jag
    Jag har tagit paus från färgerna ett tag, måste fundera
    Men röd sommarsuflett och offwhite parasoll är fint!
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-05-27 12:03:26 följande:
    Viiiii, igår fick jag min bee och gudam va nice ned är =)) Riktigt skön att köra nu när man kört in sig på den. Krånglig att fälla ihop tillen början , men har du fått in finessen, I like it Enda nackdelen är att den är tung, så inget för backpackande men istortsett alla andra resor Kan någon svara på detta som flygit med den? Bör man ta av hjulen och tänkte lägga den i bubbelplasten man fick till samt en vanlig flygpåse man får på arlanda.Tror ni det räcker? Har inte tänkt köpa bees transportbag nämligen och kan inte släåa på en extra väska, flyger själv med tre barn.Tacksam om nån kan svara 
    Min syster har flygit med Bee till London utan väska (då hon flög själv med barn) hon slog in framjulen i bubbelplast samt stoppade in vagnen i en sån "plaspåse". Vagnen var hem både fram o tillbaka....men hon var tydligen kallsvettig hela resan *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • jule
    SooJuicy skrev 2008-05-27 12:03:26 följande:
    Viiiii, igår fick jag min bee och gudam va nice ned är =)) Riktigt skön att köra nu när man kört in sig på den. Krånglig att fälla ihop tillen början , men har du fått in finessen, I like it Enda nackdelen är att den är tung, så inget för backpackande men istortsett alla andra resor Kan någon svara på detta som flygit med den? Bör man ta av hjulen och tänkte lägga den i bubbelplasten man fick till samt en vanlig flygpåse man får på arlanda.Tror ni det räcker? Har inte tänkt köpa bees transportbag nämligen och kan inte släåa på en extra väska, flyger själv med tre barn.Tacksam om nån kan svara 
    precis så som du tänkte jag oxå köra den dagen d bluir dax för resa trodde d skulel bli sensommaren men du blev vi m hus ist nursom jag sparade iaf bubbelplasten
  • Stargirl
    Stargirl skrev 2008-05-27 14:04:23 följande:
    Min syster har flygit med Bee till London utan väska (då hon flög själv med barn) hon slog in framjulen i bubbelplast samt stoppade in vagnen i en sån "plaspåse". Vagnen var hem både fram o tillbaka....men hon var tydligen kallsvettig hela resan *s*
    Vagnen var HEL både fram och tillbaka ska det stå.... Fundersam
    *~Bugaboo RULES~*
  • madebyinferno

Åååh, i mitt paket från kidzshop kom idag sommarsufflan till Bee och mugghållaren TACK!

Här ser ni ju också buggyboarden på Bee...

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13