• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    Mstery skrev 2008-05-28 18:43:19 följande:
    kan man beställa nån annanstans??
    inte s billigt o snabbt tyvärr :( min tanke är att jag köper en lös brun bas sen när det är dags för sittdelen ;)
  • madebyinferno

Slank in på min lokala barnvagnsbutik idag för att fråga en sak bara, men kunde inte låta bli att gå en "tittsväng" och passade på att provdra i deras buggor
    Jisses - de gled ju upp lättare än min egen??!!
    Gick till kassan och frågade om de var medvetna om att handtaget gled och att det är ett vanligt reklamationsfel, tänkte att de kanske ville fixa det med bugaboo INNAN de säljer vagnarna
    -Jaha säger ena tjejen och tittar på sin kollega som då kläcker ur sig att - Det får väl kunden göra som den vill med det...

Kul att köpa en defekt vagn och börja med att reklamera den? Och är det någon som INTE läser i denna tråden som köper den, hur ska de då veta hur många som faktiskt har glidande chassin och har reklamerat det - enligt de flesta ÅF så är det ju typ inga reklamationer... Fundersam

Iofs så kanske det är kunden som ska reklamera men om de (NU) är medvetna om ett fel så ska de väl göra något åt det??

Skitsamma, vart lite less på attityden iaf. Tycker att de iaf kunde ha sagt typ att - Ojdå, det ska vi genast kolla upp! Eller något liknande, även om de inte hade gjort ett dyft när jag gått så hade de uppmärksammat kunden.... Fundersam

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-28 18:49:39 följande:
    Emmsan: kollade precis mailen och hade fått ett nummer. Jippie! Men hur kollar man var vagen är?
    kolla deras hemsida vilket företag de skickar med  :) voill oxå haaaaaaaaaaa
  • Infinite Joy
    Emmsan skrev 2008-05-28 19:02:53 följande:
    kolla deras hemsida vilket företag de skickar med  :) voill oxå haaaaaaaaaaa
    Man måste välja land och väljer jag nederländerna så får jag bar upp regstreringar rån igår. Förstår inte så mkt av de. Antar att din vagn är med i samma lass.
  • Emmsan
    martina78 skrev 2008-05-28 18:53:30 följande:
    Slank in på min lokala barnvagnsbutik idag för att fråga en sak bara, men kunde inte låta bli att gå en "tittsväng" och passade på att provdra i deras buggor Jisses - de gled ju upp lättare än min egen??!!Gick till kassan och frågade om de var medvetna om att handtaget gled och att det är ett vanligt reklamationsfel, tänkte att de kanske ville fixa det med bugaboo INNAN de säljer vagnarna -Jaha säger ena tjejen och tittar på sin kollega som då kläcker ur sig att - Det får väl kunden göra som den vill med det...Kul att köpa en defekt vagn och börja med att reklamera den? Och är det någon som INTE läser i denna tråden som köper den, hur ska de då veta hur många som faktiskt har glidande chassin och har reklamerat det - enligt de flesta ÅF så är det ju typ inga reklamationer... Iofs så kanske det är kunden som ska reklamera men om de (NU) är medvetna om ett fel så ska de väl göra något åt det??Skitsamma, vart lite less på attityden iaf. Tycker att de iaf kunde ha sagt typ att - Ojdå, det ska vi genast kolla upp! Eller något liknande, även om de inte hade gjort ett dyft när jag gått så hade de uppmärksammat kunden....
    hah jag va ju med omn samma sak här på babyproffsen frågade om de hade haft ngr reklamationer pga handtaget hon svarade att hon inte hört talas om nåt sånt fel.. gock sen o drog lite i buggorna o vad känner jag hahaha två av buggorna som står där glider handtaget på.. jag ropar dit henne o säger att om jag vill ha denna vagnen med mej idag är det ok då? hon svarar javissst när jag sen påpekar handtaget säger hon att det blir så på alla efter ett tag
  • madebyinferno

Åååh förresten kom babysnugglen idag, blir perfekt till bruna basen
    Inte min bild utan en försmakbara, får ta egna imorrn så ni får se...

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Emmsan skrev 2008-05-28 19:06:00 följande:
    hah jag va ju med omn samma sak här på babyproffsen frågade om de hade haft ngr reklamationer pga handtaget hon svarade att hon inte hört talas om nåt sånt fel.. gock sen o drog lite i buggorna o vad känner jag hahaha två av buggorna som står där glider handtaget på.. jag ropar dit henne o säger att om jag vill ha denna vagnen med mej idag är det ok då? hon svarar javissst när jag sen påpekar handtaget säger hon att det blir så på alla efter ett tag
    Antingen är de okunniga eller något ännu värre Fundersam vet ju hur jag hade reagerat iaf
  • Mountains

Ställer frågan igen som finns i inlägg 10262:
    "Finns det någon vänlig själ i tråden som kan hjälpa mig att lägga in min nya snygga Bugga med brun bas och vit topp i bildtråden. På vagnen hänger en skötväska från Petunia Picklebotttom och Elefant dinglisar".

Bilden finns i mitt galleri, jätte tack!

• Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-28 19:05:22 följande:
    Man måste välja land och väljer jag nederländerna så får jag bar upp regstreringar rån igår. Förstår inte så mkt av de. Antar att din vagn är med i samma lass.
    men testa postens hemsida då ;:) jag hoppas sååå att våra vagnar åker tillsammans juh
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13