martina78 skrev 2008-05-28 18:53:30 följande:
Slank in på min lokala barnvagnsbutik idag för att fråga en sak bara, men kunde inte låta bli att gå en "tittsväng" och passade på att provdra i deras buggor Jisses - de gled ju upp lättare än min egen??!!Gick till kassan och frågade om de var medvetna om att handtaget gled och att det är ett vanligt reklamationsfel, tänkte att de kanske ville fixa det med bugaboo INNAN de säljer vagnarna -Jaha säger ena tjejen och tittar på sin kollega som då kläcker ur sig att - Det får väl kunden göra som den vill med det...Kul att köpa en defekt vagn och börja med att reklamera den? Och är det någon som INTE läser i denna tråden som köper den, hur ska de då veta hur många som faktiskt har glidande chassin och har reklamerat det - enligt de flesta ÅF så är det ju typ inga reklamationer... Iofs så kanske det är kunden som ska reklamera men om de (NU) är medvetna om ett fel så ska de väl göra något åt det??Skitsamma, vart lite less på attityden iaf. Tycker att de iaf kunde ha sagt typ att - Ojdå, det ska vi genast kolla upp! Eller något liknande, även om de inte hade gjort ett dyft när jag gått så hade de uppmärksammat kunden....
hah jag va ju med omn samma sak här på babyproffsen frågade om de hade haft ngr reklamationer pga handtaget hon svarade att hon inte hört talas om nåt sånt fel.. gock sen o drog lite i buggorna o vad känner jag hahaha två av buggorna som står där glider handtaget på.. jag ropar dit henne o säger att om jag vill ha denna vagnen med mej idag är det ok då? hon svarar javissst när jag sen påpekar handtaget säger hon att det blir så på alla efter ett tag