• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis

Pratade precis med babytrader, som ska skicka ett helt chassi till mig. De vill att jag ska skicka tillbaka det gamla. Ni som har reklamerat trasiga chassin, hur skickade ni tillbaka det gamla på smidigast sätt? Betalade babytrader för frakten?

• Mary Cherry
    Dis skrev 2008-05-28 14:46:01 följande:
    Pratade precis med babytrader, som ska skicka ett helt chassi till mig. De vill att jag ska skicka tillbaka det gamla. Ni som har reklamerat trasiga chassin, hur skickade ni tillbaka det gamla på smidigast sätt? Betalade babytrader för frakten?
    Jag ska också skicka tillbaka mitt, jag funderar på att säga till dem att jag väntar med att reklamera för mitt åker inte upp så farligt mycket, än.
  • NileNile

Mary Cherry& DIs-- Vad lustigt att de säger till vissa och inte andra att skicka tillbaka sina chassi.. Jag behövde inte göra det..Så förstår inte varför de säger till andra?

• fröken ida

Jag vet att det är folk härifrån som beställt från Neiman Marcus. Vet dock inte hur de gjort. Det är bättre att de får svara på det själva. Man får skicka saker från USA till Sverige utan att behöva tulla om värdet understiger 500:- Annars kan man få betal tull och då lönar det sig knappast att beställa från USA

Mary Cherry skrev 2008-05-28 14:17:47 följande:

Aha, synd att man inte har några amerikanska släktingar, eller inga jag känner iaf. Neiman Marcus skickar inte heller till Sverige, iaf inte om man ska tro deras utcheckning. Är det nån som har nån koll på om det är dyrt för en privatperson att skicka grejer från USA till Sverige? En kompis syster bor ju faktiskt där...
  • Fru Indosaurie
    Mary Cherry skrev 2008-05-28 14:17:47 följande:
    Aha, synd att man inte har några amerikanska släktingar, eller inga jag känner iaf. Neiman Marcus skickar inte heller till Sverige, iaf inte om man ska tro deras utcheckning. Är det nån som har nån koll på om det är dyrt för en privatperson att skicka grejer från USA till Sverige? En kompis syster bor ju faktiskt där...
    det står på hemsidan att om man vill beställa utanför usa och canada så ska man ringa in sin beställning Jag tog min via chatten.
    Sen beror det på vad man köper om man tjänar på det eller inte, på tullverkets hemsida kan man räkna ut vad skatt och tull hamnar på och är det en vagn man ska ha så blir det billigare än i sverige iaf
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Mary Cherry
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-28 15:09:52 följande:
    det står på hemsidan att om man vill beställa utanför usa och canada så ska man ringa in sin beställning Jag tog min via chatten.Sen beror det på vad man köper om man tjänar på det eller inte, på tullverkets hemsida kan man räkna ut vad skatt och tull hamnar på och är det en vagn man ska ha så blir det billigare än i sverige iaf
    Ringa tänker jag då definitivt inte göra. Jag får kolla om jag tjänar nånting på det, annars struntar jag i det.
  • Fru Indosaurie
    Mary Cherry skrev 2008-05-28 15:35:13 följande:
    Priset ska nästan fördubblas av avgifter för att jag inte ska tjäna på det.
    vad ska du ha då? *nyfiken*
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Bopsan

Ni som beställt från babytrader, vad beställde ni och vad fick ni betala i svenska kr?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13