• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis

Mary Cherry skrev 2008-05-28 14:51:15 följande:

Jag ska också skicka tillbaka mitt, jag funderar på att säga till dem att jag väntar med att reklamera för mitt åker inte upp så farligt mycket, än.
    Du har alltså inte fått ngt nytt heller? Som jag förstod det skulle man få det nya först och sen skicka tillbaka, tyckte det lät lite snurrigt.
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-28 17:08:13 följande:
    Emmsan: jag fick samma mejl... att det var skickat och kommer i början av nästa vecka. Hoppas de kommer senast på fredag ändå...
    jaa det håller vi verkligen tummarna för.. men du har inte heller fått ngt kollinumer då?
    Mstery skrev 2008-05-28 17:10:35 följande:
    tänkte beställa från babytrader idag MEN det står att vagnen inte finns i lager.. hur lång tid kommer det ta då ungefär? har mailat dom men jag vill ha ett svar NU!
    den bruna basen kommer i mitten av juni tror jag hon sa ..jag skulle oxå haft den men jag ville inte vänta hehe
  • Mstery

fick svar från babytrader och det skulle ta 6 veckor att få en brun cam...trevligt.

• lilla sandra
    Mstery skrev 2008-05-28 18:28:07 följande:
    fick svar från babytrader och det skulle ta 6 veckor att få en brun cam...trevligt.
    en helbrun lr bara brun bas?
  • Mstery

lilla sandra

helbrun.. jag skrev bara cam brown så dom måste väll tagit det som det

• lilla sandra
    Mstery skrev 2008-05-28 18:36:46 följande:
    lilla sandrahelbrun.. jag skrev bara cam brown så dom måste väll tagit det som det
    Hoppas att inte min dröjer lika länge! Har valt brun bas o offwhit top

Hade tänkt att beställa när skattepengarna kommer. Har BF i aug men hade tänkt att storasyster skulle få åka cam i sommar.
  • Infinite Joy

Ett litet solfiltstips förresten.... solfiltarna som aussies finest säljer ärfrån c-wear. Om ni även vill ha c-wears solkläder (som är apdyra i sverige) så beställ från usa eller austraien. Kläderna är billigare från australien, men frakten dyrare. Jag beställde rätt mkt förra året och då lönade det sig att beställa från australien och inte usa. Priserna var då lägre än 1/3 av priset du får betala i sverige. Finns iofs billigare märken, men trr inte att det finns något annat märke än c-wear som har klorresisteta kläder. Tog ca 1 vecka att få kläderna.

N ska jag kolla nya preschoolians åt dottern...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13