Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Bugaboo tråden nr 13

Trojka skrev 2008-05-09 09:18:51 följande:
    Oh, har redan fått svar från butiken jag köpte min skötväska ifrån. Dom kommer hjälpa mig trots att jag inte har kvar kvittot. -glad- Nu slipper jag jaga ny skötväska.
    Sa ju det, va bra!
  • oOrosamarängerOo

Jag har oxå haft lite krångel med kidzshop, de hörde inte av sig eller svarade på mail men grejade sig efter jag varit i kontakt med thj här. De har tydligen haft problem med mailen.

• oOrosamarängerOo
    medea08 skrev 2008-05-09 18:34:50 följande:
    Ha en rosa iallafall! Håller på att övertala sambon om att få köpa en rosa toppklädsel till Ville. Det går sådär...
    Här har min äkta hälft ingen talan vad det gäller vagnar o färgval, mina vagnar, mina färger, mina skötväskor, matchar med mig själv och vad jag gillar 
    Hoppas du lyckas då, med övertalningen
  • oOrosamarängerOo
    Milliemolly skrev 2008-05-09 16:25:56 följande:
    Jag hade väntat. de är inte mogna för alla intryck ännu..........det räcker för dem attligga och kolla på himlen osv. Varöfr denna brådska? Man hinner ha sittdeleln länge nog ändå. vid 6 månader är lagom att byta - min personliga åsikt! Då är de mer nyfikna och vill komma upp o se lite!
    Dra alla över en kam sådär går ju inte, de finns ju de bebisar som trivs bra i liggdel fram tills dess, andra som skulle va stört omöjliga att ha i en liggdel fram tills de är 6mån.
  • oOrosamarängerOo
    Amanda skrev 2008-05-09 21:07:35 följande:
    I dag har jag blivit Bugaboo ägare En Cameleon -08 med brun bas och koboltblå topp, jätte fin!Så nu kommer jag till Er
    Så det blev en bugga redan idag, grattis!
  • oOrosamarängerOo
    Amanda skrev 2008-05-09 21:18:45 följande:
    Hihi japp det blev en bugga redan i dag (bytte min UJ Elite -07 inkl OTH-åkpåse mot en Bugaboo Cameleon -08 inkl Bugaboo åkpåse).Inga pengar mellan så jag är jätte glad (och hon jag bytte med var lika glad hon också ).Tack för grattiset!
    Oj, det va ju ett jättebra byte! Kul att ni blev lika nöjda båda två
  • oOrosamarängerOo
    trullsa skrev 2008-05-10 07:33:53 följande:
    O hjälp vad har jag gjort, jag sålde min gecko igår, jag älskade den men är så sugen på en bee IGEN. Snacka om tvångsmässigt beteende. Så jag ska åka och köpa en bee idag- superlycklig.Jag vet att jag kommer ångra denna affär i vinter då vill man nog ha en "riktig" vagn igen, men den dagen den sorgen.Ska jag ta svart bee igen (alla mina vagnar har varit svarta) eller en gul, är så sugen på en.NÄR KAN MAN BÖRJA KÖPA LÖSA SUFFLETTER TILL BEE?
    Kanske dax att testa ny fär då khaki?
  • oOrosamarängerOo
    snöstjärna skrev 2008-05-10 15:08:42 följande:
    Snyggaste parasollet til beige/brun bugga?Orange? Brun? Grön?En kille i vagnen ....
    Nya oranga, orange är så snyggt med brunt
  • oOrosamarängerOo
    Trojka skrev 2008-05-10 18:03:08 följande:
    Jag hade väl egentligen tänkt va "tråkig" och köpa grå el vit, men nu när jag tänker efter så skulle ju förstås en rosa va rätt fin.
    För mig skuller rosa va det självklara valet, already have one annars vit om du inte vill ha färg, tror det blir snyggare än grått.
  • oOrosamarängerOo

Haha, ja råååsa kan man aldrig ha för mycket av

SmillaMilla skrev 2008-05-10 19:59:04 följande:
    Åh vad jag blev nöjd med det rosa parasollet. Så snyggt och sitter sååå bra på vagnen. Parasoller har inte varit så populära i denna här familjen. Ligger bild i bt
    Så snygg din katvigsuflett är *avundsjuk*
    Kajsan skrev 2008-05-10 20:53:06 följande:
    Jag har min 2 månaders i en Phil och Teds mjuklift däri.Nu börjar hon växa ur den så jag ska sy en skön dyna att ha henne på direkt i Been.Babynestet är ju som en mjuklift trångt och varmt på sommaren, och babynestet är ett onödigt köp enligt mig.Dessutom har den ju inga bärhandtag som mjukliftar har.
    Växa ur vid 2mån?? Hur lång är hon?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13