Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-05-03 13:16:50 följande:
    Ugly...ser ut som buggans och är märkt dvs UV-märkt... Har det där silvriga fodret på undersidan (UV-fodret).
    Bara sett de fula med volangkant och fladdrig kant, fula tycker jag.
  • oOrosamarängerOo
    Azel skrev 2008-05-03 14:19:09 följande:
    De la ut många fler sen, fanns runt 20 st när jag var där, första vecka
    Fan va dåligt att hon sa så då! En riktigt otrevlig människa som lät irriterad när jag frågade vilka bugaboogrejer som reades,¨sommarsuflett hade de inte på rea sa hon fast jag läst här att den va på rea.
  • oOrosamarängerOo
    Azel skrev 2008-05-03 15:41:17 följande:
    Vad tråkigt att du fick fel svar. Jo sommarsuffleter var oxå på rea. Har en så jag behövde inte. Ringde du? Det var alltis väldigt mycket folk där, kanske därför lät hon så? Annars brukar de va väldigt trevliga där tycker jag
    Ja, jag ringde och hon i telefonen frågade en annan i butiken, de lät väldigt stressade.
    Jag hade precis beställt sommarsuffla, parasoll, o en extra suflett från kidzshoppen när jag läste här att det va rea, så tänkte köpa en till suflett o parasoll då så ringde.
  • oOrosamarängerOo

Men hörrni, ni måste ju ta bort bottenplattan innan tvätt!!

• oOrosamarängerOo
    Kajsan: Rååååsa, så kan du sälja den på tradera om du tröttnar
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl: Snyggt med Petunian, vart köpte du den, hittade du billigare alt än babyshop?
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-05-04 13:57:56 följande:
    Köpte från Babyshop. Orkade inte leta *s*
    Ja, Ibland går bekvämligheten före
    Mamisita skrev 2008-05-04 14:13:37 följande:
    Så om du var kort och bodde i norrland med massor av snö tror du då du skulle överväga syskonvagn?
    Är lite beroende på ålder mellan barnen och vilka sträckor det gäller du kommer röra dig o hur ofta. Köpte en splitter ny dubbeluj mellan när syskon nr2 skulle komma och användes pinsamt lite, stod mest och tog plats i vår hall.
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-05-05 14:43:00 följande:
    Den rosa sommarsufletten i canvas (cam)..finns den att köpa nu? I så fall vart.... *vill ha*
    Sommarsufletten finns inte i rosa i canvas alls, den rosa är i fleece. Däremot finns ju rosa canvas i vanliga toppsetet och funkar ju igentligen lika bra som sommarsuflett  
  • oOrosamarängerOo
    Nej, sommarsufletten finns inte i canvas och har aldrig gjort det. Canvas finns bara i röd, svart sand och blå.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-05-05 15:30:58 följande:
    Nej, sommarsufletten finns inte i canvas och har aldrig gjort det. Canvas finns bara i röd, svart sand och blå.
    Rosa alltså
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13