Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-05-01 13:56:50 följande:
    Kan bara info att småkrym dras till VITT!!!!!!!!! Rek. ej vitt pga detta + att vitt är svårare att hålla rent! Har man det mörka så ger det ett "skönt" lite mörker i vagnen!
    Nja, vill inte ha några överaskningar, har varit med om mindra trevliga saker på svarta insektsnät när vi varit i Thailand, så föredrar de vita
  • oOrosamarängerOo
    mallan brallan skrev 2008-05-01 22:06:10 följande:
    SooJuicy - Jag blev överlycklig när jag hörde att det bara skulle vara 2-3 veckor istället för det första sagda 4-6 veckor.
    Jasså Visste inte att det skulle ta längre tid först.
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-05-02 08:07:48 följande:
    Hörni, det går trögt med ståbrädeutredningen. Jag har fått ett (!) tips, om Buggyboard från Lascal. Är det någon som har erfarenhet av någon annan bräda? Finns ju massor t ex Brio, Emmaljunga och Teutonia. Själv skall jag prova en av märket Babyboom när jag kommer hem från min minisemester .
    Jag har en easyrider med stor krok, finns smal oxå men funkar inte på buggen.
    Funkar hyfsat, man tar sig fram så att säga, men hade jag haft dagligt behov hade jag nog valt bbs egna istället.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-05-02 17:30:01 följande:
    Kolla länken till FAQ i trådstarten. Tror att de nya skillnaderna står där. Det enda jag vet (och jag är ny på Buggor) är själva chassit. Det är annorlunda spännen där man höjer och sänker handtaget, tror bromsen ser lite annorlunda ut samt att "död-mansgreppet" är svart istället för vitt. Tror jag...
    Säkerhetsremmen är svart på gamla modellen oxå, bara vitt där texten står på trycket om.
  • oOrosamarängerOo

Tror det skrevs här för några mån sen att rosa bee suflett skulle gå att köpa separat från jul mån, men kan ju ha ändrats?

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-05-03 12:56:56 följande:
    Attans då,man skulle ha tänkt på detta när jag va där första dagarna på REA´n. Funkar andra märken på bugaboo? Babyland har ju UV-parasoll till bra pris!
    Fast de sålde nog slut ganska snabbt, för ringde dit första dan de hade rea och då fanns det bara ett parasoll i sand tror jag det va kvar, sa att de bara haft 6 eller 7st allt som allt på rea.
  • oOrosamarängerOo

Tycker förresten inte bb parasoll  är dyra, kostar ju bara 390: och är prisvärda.

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-05-03 13:09:58 följande:
    fast babyland hadde ju ett UV-parasoll för 98:-/198:-
    Men är det verkligen uvskydd på samma sätt som buggens?Fundersam Har bara sett med ett lager tyg elller hur man ska beskriva, ugly är de iallasfall.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13