Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Bugaboo tråden nr 13

AnniPanni skrev 2008-05-05 15:35:21 följande:
    på flera amrikanske sites kan man nu förhandsboka rosa sommarsufletter i canvas så det lr ju vara på väg även hit ???
    Ser nu på bugaboo us att det finns i rosa, men inte i europa synd. Microfleecefilten även bara i usa.
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-05-05 15:44:00 följande:
    Rätt så typiskt... får nog be svärfar köpa med sig en hem
    Be han köpa med sig ett gäng o sälja dem senOskyldig  det fanns brun och offwhite oxå *vill ha*
    Undra varför det inte kommer här?
  • oOrosamarängerOo

Egentligen är ju sommarsufletten helt meningslös i vårat klimat, inte så det är nödvändigt, går ju likabra med vanlig canvassuflett, men de är ju såå snygga

• oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-05 15:56:00 följande:
    Fast sommarsufletten var det enda min dotter gick med på att ha nerfälld när hon var 1-2 år, de blir ju inte lika instängda där i
    Jaså, va lustigt Sonen har inte brytt sig ett skvatt, har till o med haft flecce mitt i sommaren
  • oOrosamarängerOo

Har köpt en soffarsuffla i sand iallafall för snygghetens skull

• oOrosamarängerOo
    frökenfräken: Behåll det nya oranga istället, mycket snyggare. Du kommer väl ändå inte använda åkpåse och parasoll ihop knappt?
  • oOrosamarängerOo
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 18:12:16 följande:
    Jo det ser ju faktiskt inte allt för tokigt ut. Njae ja vet inte hur länge till jag använder åkpåse beror ju på hur fort det blir varmt Fick med spännen så man kan fästa den på styret men man kan kan även fästa den i sufflet fästena, ska man ta av suffleten då eller? No som har parasoll hur har ni färst era?
    Jag har fäst mitt har, har nya rosa på toppen med gamla rosa parasollet
  • oOrosamarängerOo
    Lourdes skrev 2008-05-05 18:21:17 följande:
    Kolla in länken, det är en grön cameleon på bilden! En nyhet som kanske kommer?! www.barnvagnsrullet.se/index.php
    Eller animerad för metro??
  • oOrosamarängerOo
    Lourdes skrev 2008-05-05 18:26:50 följande:
    Så du drömmer om en helgrön:D Tar tbax det
  • oOrosamarängerOo

Fruindosaurie: Fast grönt har ju funnits, är en av de färger som utgått och på länken på en grå bas.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13