Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Bugaboo tråden nr 13

mamma2003 skrev 2008-04-08 21:42:38 följande:
    Nej, jag har i alla fall aldrig hört talas om någon gul Frog. Men det vore rätt coolt...Vet ni vad, nu gjorde jag en fuling *lite skamsen* Jag gjorde en beställning på Bugaboo-tillbehör hos Gucce, skrev in rabattkoden och skickade iväg pengarna direkt. Så nu har de mina pengar och så får vi se vad de tänker göra åt saken? Brukar inte vara så fräck men i krig, kärlek och Bugaboo är väl allt tillåtet eller?
    Du kommer förmodligen få pengarna tillbax på ditt konto och ett mail att det tyvärr inte gäller på Bugaboo varor, men testa går ju alltid.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-04-10 16:29:51 följande:
    Vi har röd som jag tycker är toppen snygg....men dark khaki är verkligen snygg irl. Mycket snyggare än på bild.
    Khaki är sååå snygg irl, en granne har köpt den.
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-04-10 16:02:53 följande:
    Finns det någon som har 08:a chassi som INTE glider?Testade ju mitt nu och nä det är bara att reklamera (dec -07 är det tillverkat).
    Jag känner några som inte har det minsta problemet.
  • oOrosamarängerOo

Ja, titta på stargirls bilder noga och lär, för det är ju busenkelt om man gör på rätt sätt ser ibland endel som knasat till det ordentligt när skyddet ska på.

• oOrosamarängerOo
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 14:25:00 följande:
    STARGIRLTack så mycket nu ska jag träna men en sak dess pinnar, sitter de i? alltså har bara försökt 2 gånger har inte sett pinnarna????Hjälp
    de sitter på regnskyddet.
  • oOrosamarängerOo

Med tanke på hur många felande chassin det finns och att inte Bugaboo återkallar dem, så skulle jag aldrig våga köpa en beggad med nya chassit. Tycker faktiskt det är lite märkligt att inte Bugaboo återkallar dem och säljstopp tills felen är åtgärdade.

• oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-04-12 17:17:19 följande:
    Soo Juicy: Men jag tror att om man frågar en återförsäljare så är det ju inga 50% chassin som kommer tillbaka. Sen verkar problemet vara värst på chassin från Babytrader. Eller? Mitt chassi är ok även min väninnas som köpte sin i feb -08 Har verkligen dragit i den dessutom.
    Nä, verkar ju just va mestadels de som köps av babytrader. Men fortfarande en väldigt stor mängd det är fel på, även om alla inte är det.

Kan ju nämna att några bekanta, grannar mm som köpt bb med nya chassit, alla har köpt i butik i sthlm och inga har haft det felet.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-04-12 17:39:01 följande:
    Jag har inget fel på mitt och inte heller min väninna som köpt i butik i sthlm. Så det kan ju vara att olika serier av vagnar har de problemet och andra serier har inte det. Kan ju vara olyckligt att vissa återförsäljare fått just flera felaktiga och andra inga alls.
    Men då borde det väl va lätt av bugaboo att bara återkalla de som är tillverkade samtidigt och eller att bb kontrollerar chassina hos återförsäljare innan de skickas ut? 
  • oOrosamarängerOo
    zarahz skrev 2008-04-12 17:48:03 följande:
    *puffar*
    Höger sida? Bromsen tar ju bara på vänstra, ska va så altså.
  • oOrosamarängerOo

Alltså min vagn tar bromsen ENBART på ena sidan och så har den varit sen jag köpt den??
    Hur justerar man det?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13