• thj

Bugaboo tråden nr 13

stjernan skrev 2008-03-07 08:30:19 följande:
    Någon annan här som tänkt på att den grå basfärgen på de "gamla" cam-modellerna är mörkare än på de nya??Upptäckte det när min vagn med nya chassit köpt 08, stod bredvid en inköpt tidigt 07....
    Det har jag inte tänkt på
    Kramizz.
    MGn skrev 2008-03-07 08:21:17 följande:
    Nu har jag fått mitt nya chassi och lite annat, vagnen blev såå fin! Jag är helnöjd!

Oh vad kul

• thj

Gog Morgon alla goa vänner

Kan inte ni hjälpa mig att överaska min syrra idag
    Hon fyller och jag tänkte att hennes GB skulle fyllas med GRATTIS!!

Snälla hjälp mig med detta RONTIN heter hon här på FL.

Kramizzar

• thj

Hon blir 31 Tusen tack
    Kramizz

Hannnas skrev 2008-03-08 09:05:03 följande:
    Självklart, hur "gammal" blir hon, el det kanske är oviktigt
  • thj
    Stargirl skrev 2008-03-08 09:32:29 följande:
    Äh...min adobe flash funkar inte Vad var det förnåt??
    BEE's superkuliga video med de dansande vagnarna (tror jag)

Kramizz
  • thj
    Trojka skrev 2008-03-08 18:24:08 följande:
    Tror ni det är någon idé att försöka sälja en Bugaboo-ståbräda utan fästen? Alltså, tror ni att man får nåt för den? Hade tänkt slänga ut den på Tradera isf...
    Har du ej fått ngr fästen ..
    Det måste vi ordna

Kramizz
  • thj
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:24:40 följande:
    Jag är så sugen på en Bee nu, men sambon håller inte riktigt med.De nskulle vara perfekt som shoppingvagn här hemma...Även om jag tycker den är småful så verkar den så bra!Drömmer.
    klart du ska ha en BEE
    En cam till lillasyster och Bee till storebror = Perfekt

Håller en tumme åt dig

Kramizz
  • thj
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:37:40 följande:
    Tack! Men det verkar omöjligt...
    ja ibland kan de vara bestämda

Kramizz
  • thj
    rply skrev 2008-03-08 23:49:27 följande:
    jag blir arg på bugaboo, fick nyss byta chassie för det var paj, och nu på det nya funkar inte broms jäveln, blir så förbannat trött på den.
    Oj det var ju inte bra
    Vad händer med bromsen?
    tar den inte?
    Så är det bara att dra åt den,så ska den unka igen

Kramizz
  • thj
    rply skrev 2008-03-08 23:58:01 följande:
    ne den hackar ju bara ett hack, så glider den tillbaka..? om du fattar..ska prova spänna den imorrn. och hoppas på ett bättre resultat :P kram
    Funkar det inte så ska vi bums kolla upp den
    Ledsen att din vagn krånglar vännen.

Kramiz
  • thj
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-09 10:10:20 följande:
    Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.Jag har provat att byta sida på klämmorna.Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!
    Okej
    Då tar du bort suflett tyget så att bara bågarna och fästena sitter kvar på ramen.
    sedan kollar du så att fästet är korrekt på båda sidor(där du sätter i bågarna måste vara på rätt håll)det troliga är att dessa blivet vridna lite så att de hamnat på fel ställe.
    Det gör att bågen liksom inte kommer till rätta och sufletten säckar ihop..

Oh är så dålig på att förklaraGenerad..

Kramiizz
    Christian skrev 2008-03-09 00:59:30 följande:
    Jag har för ett tag sedan varit aktiv i denna tråd. Någon kanske kommer ihåg mig då det inte är allt för vanligt att killar lägger stort intresse på barnvagnar...I onsdags sålde jag min cameleon (jag menar vi sålde våran cameleon) ... känns lite tomt nu - men vi hade inget val.
    Kommer ihåg dig

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13