• thj

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-03-15 14:23:10 följande:
    Stämmer inte. Alla beställer direkt från leverantören förutom de. Fråga THJ i denna tråd som har en butik som säljer Bugaboo var hon beställer vagnarna. Kolla på Bugaboos hemsida de finns inte med.Jag svär på att du inte kommer att få en vagn och om du får en så är den en USA modell och inte en från EU.
    Det stämmer
    Alla beställer direkt från bugaboo i holland.

Jag svär också på detta..

Kramizz
  • thj
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:23:51 följande:
    Stargirl! Jag är inte så insatt i allt sånt där men det är väl bara att vänta och se. Har kollat runt rätt mycket innan beställningen och villkoren verkar ju vara exakt som att beställa på alla andra sidor som folk köpt sina vagnar ifrån! Så lugn och fin det är ju inte direkt du som har beställt vagnen eller hur
    Bara du inte bir lurad nu med tanke på att de ljög för dig vart de får sina vagnar ..
    ´Hur har du betalat den?

Kramiz
  • thj
    Stargirl skrev 2008-03-15 14:33:06 följande:
    Gissade på det. Tur att du inte betalat iaf.Du gör helt rätt val ang vagn för övrigt men kanske från en lokal butik eller från THJ i denna tråd som är godkänd hos Bugaboo och med super service
    Kramizzar och Kyss Kyss
  • thj
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:31:42 följande:
    Haha! Ni var ju verkligen insatta i det här med bugaboo..Jag är ju helt ny så jag har ju ingen koll!! Det verkar som om beställningen uteblev och jag fick adressen till hon natali istället!! Jaja! Gjorde ju ett försök i alla fall..får väl bli i butik istället för jag ska ju bara ha den så är det! TACK för era svar!!
    Inte har vi en Bugaboo tråd för intet inte
    Tur att det löste sig för dig..
    Natali på Bugaboo är en toppen tjej hon kommer att hjäpa dig.
    Krammízz
  • thj
    Milliemolly skrev 2008-03-16 13:04:09 följande:
    TILL ER SOM HAR BEE...........Är sugen på den och sälja cameleonen. Frågan är då vad som händernär man skaffar ev. syskon. Nyfödda kan ju ha Bee men kan man ha ståbräda till den? Någon som har den? Var kanjag se bilder, länkar? Tack på förhand!
    Du kan ha ståbräda till den
    Titta in hos Martina78 här på FL hon har bild med ståbrädan på

Kramizz
  • thj
    rply skrev 2008-03-16 12:13:56 följande:
    Vad tror ni man kan ta för en bugabbo som är inköpt slutet på JAN, detta år, brunbas sand top ? + en extra rosa flece klädsel? *OBS INGEN ANNONS*
    Ska du sälja din pärla
    Kram
  • thj
    rply skrev 2008-03-16 13:36:16 följande:
    ja jag tror det =/ inte bestämt mig ännu rikigt, ;) kram
    Nää gör inte det,du kommer ångra dig vad har du tänkt istället då?
    Kram
  • thj
    Bellahhh skrev 2008-03-16 13:51:45 följande:
    Är det onödigt att ha både Bee & Gecko ?
    Inget är onödigt ..
    Kramizz
  • thj
    Airy fairy skrev 2008-03-16 14:08:31 följande:
    Hej!Har fragat fragor nagra ganger tidigare om bugaboo i denna traden och alltid fatt sa bra hjalp av er tjejer!Om ni inte har nagot emot det har jag nu en fraga till......Jag har kopt adaptrar till Maxi-cosi cabriofix till vagnen. Maste man ta av bugaboo adaptrarna varje gang innan man satter bilstolen i isofix basen eller gar det att lata adaptrarna sitta kvar?Vi forsokte lamna dom pa sa att de satt fast i barnstolen men vi lyckades inte trycka stolen i basen da......
    Tror att du måste ta bort dem innan du fäster stolen i basen

kramizz
    Bellahhh skrev 2008-03-16 13:59:34 följande:
    Hahaha men till en unge ? Moahhahahakom nu med kreativa förklaringar som jag vidarebef. till Noahs far hahaha
    Klart du ska ha en bee den är liten smidig tar ingen plats i bilen ett måste för oss mammor
    Kramizz
  • thj
    Airy fairy skrev 2008-03-16 14:30:12 följande:
    Tack thj!Da behover vi inte fortsatta att forsoka krangla ner stolen med dom pa Ar det mijligt att fasta dom i chassit forst och satta barnstolen pa adaptrarna pa det viset kanske? Forsoker bara forsta hur man far dit adaptrarna under barnstolen nar bebisen ligger i och man ar sjalv.....
    Jag satte alltid dit adaptern på chassit först sen bilstolen

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13