• thj

Bugaboo tråden nr 13

Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:02:13 följande:
    Super, sista frågan då Ska man beställa på er hemsida lr ringa till er om man vill ha den så fort d bara går? =)
    Hemsidan faktiskt då blir det avbokat bums till dig
    Kramizz
    imsa skrev 2008-03-15 00:02:32 följande:
    thj, försöker hitta varukorgar i din shop, men hittar inga? är jag blind? och om man har en röd canvas som är tvättad och som är från 2007 hur blir det om man köper en ny korg färgmässigt alltså? om det skulle skilja kanske det iof inte gör så mkt färgerna kommer ju inte intill varandra...?

Tror att de finns om du söker på varukorg på sidan,ingen fara på färgen den ska vara den samma även efter tvätt..

Kramizz

• thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:09:12 följande:

Skriv i medl att du vill ha den nya ((dåigt skött av webmaster på kidzGenerad))

Tror att det kommer in på måndag
    Kramizz

• thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:13:09 följande:
    Då gör jag så... Lägger du den på lådddan t Norrland under helgen då? *Blink*Skämt & sido.  Tack snälla för din hjälp!  ´´Beställer´´
    Oh skulle jag om den fick plats men på måndag då öppnar posten igen och åker den bums raka vägen til Norrland
  • thj
    imsa skrev 2008-03-15 00:18:17 följande:
    tack! då ska jag kolla!nattinatti
    GodNatt

Snart dags att gå till sängs här med sitter och små pratar med tre grabbar här två av mina tonårstroll och en av deras kompisar och väntar på att Eddie ska få sin natt dos med aliosen..
    Sen sova

Kramizz
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:22:00 följande:
    Fniss VART ska jag skriva att d skall vara den nya rosa?I den lilla vita rutan? "Tack för att ni valt att handla hos Kid...."
    Just där
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:28:38 följande:
    Rabattkod då? Va skriver jag där 
    Ha,ha tyvärr får vi inte ha det på bugaboo annars annars lovar jag att ni alla på BB-tråden skulle fått en BB-trådrabatt
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:26:40 följande:
    Hihi, tro ja ä för trötter för att göra affärer denna tid på dygnet . . .(Kanske skulle handla nåt mer på en gång) Hihi
    Jaaa gör det kramizzHi,hi
  • thj
    Bellahhh skrev 2008-03-15 00:26:50 följande:
    ordnar du bilden imorrn snällaa *blinkisar*  hihi
    Klart jag kan kramizz
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:38:50 följande:
    Tusen tack snälla du

GodNatt
  • thj
    Gullet73 skrev 2008-03-15 11:30:01 följande:
    Jo jag har väl misstänkt att ni inte är opartiska Men funkar en Bugga även på landet? (och hur mycket väger den?)
    Jag bor så som du beskriver (förutom snö som yst helt med frånvaro).
    Vi går på grusvägar och ojämn mark typ var dag,och det funkar toppen
    Det ända som kan ställa till är löst underlag som typ rullgrus och småsten där man sjunker i men det gäller väl alla vagnar med svängbart framhjul.

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13