• thj

Bugaboo tråden nr 13

rply skrev 2008-03-19 21:01:16 följande:
    jag vill oxå ha bee :(
    Kom bara så ska jag hjäpa dig
    Kramizz
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-03-19 21:02:30 följande:
    Ingen som vet hur eller vart jag får tag i en grön gecko klädsel! Enligt Simpleworld idag så går ej detta! Vill ju ha............................
    Det går men det kan vara upp till 5v leveranstid på dem.
    Kramizz
  • thj
    mollan nu skrev 2008-03-19 21:22:20 följande:
    Någon med en bild på bee med barn vänd mot styret?Jag vill se hur benen hamnar när det inte finns fotstöd åt det hållet, som det finns om man har sisten vänd framåt.
    Jag har lägger in dem i bildtråden
  • thj
    NovJenny skrev 2008-03-19 21:25:05 följande:
    Hej!Vet ni om de gamla lufthjulen passar på det nya chassit?
    Passar perfekt
    rply skrev 2008-03-19 21:24:15 följande:
    ahh kommer nästa vecka, då ska vi prova vagnar :D
    Du är alltid väkommen
  • thj
    Bellahhh skrev 2008-03-19 21:30:22 följande:
    Har du Bee i khaki inne ? hihi
    Imorgon har jag hoppas jag
    Kramizz
    mollan nu skrev 2008-03-19 21:30:35 följande:
    gulle dig

nu finns de där har fler på min stora tjej i också om du vill se.

Kramizz

• thj
    NovJenny skrev 2008-03-19 21:53:30 följande:
    Thj: tack! Kom fram till att mitt chassi är snett. Inte konstigt att den dragit åt det ena hållet sedan vi köpte den för ett år sedan. Suck. Men jag antar att det bara är chassit och inga hjul man får nya, har pratat med babytrader och de skulle skicka en ny "frame" som de kallade det.
    Oj då men tur att du kom på det nu ju

kramizz
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-19 21:58:31 följande:
    thjNorrland writing F*N va snabb du va me leveransen av min åkpåse, beställde den på Söndagnatt stx innan midnatt & hade den hos mig Tisdagmorron kl 10. Att tillägga är att jag brukar alltid få vänta ytterligare ett dygn för att vi bor "så långt upp" Super idá när vi fick -10grader kyla igen *Burr*Sanslöst!!! Tusen tack!Fråga oxå: (Så klart) Finns d kvar nåra rosa sommarsufletter (Öppnade)?...och gamla rosa parasoller?Påsen sitter för övrigt som ett smäck "Jihoue"
    Oh vad bra att det gick snabbt och att du är nöjd
    jo vi har nog kvar gamla rosa parasoll och sommarsuflett

Kramizz
  • thj
    jule skrev 2008-03-19 22:11:41 följande:
    thj - inboxa dig förut vet inte om du sett men hursom TACK för allt besvär du gjort för mig idag... *kram*
    Inga besvär alls min söta vän
    Kramizz
  • thj
    Bellahhh skrev 2008-03-20 07:42:47 följande:
    Frågar igen, är jag störd som köper en Bee när min Gecko bara är drygt en vecka gammal? Jag älskar ju Geckon också..Vill inte sälja den! Man kan väl ha båda och avgöra vilken man använder mest å sen sälja? Eller är det bra att ha båda? Jag har en zapp nu också som jag gillar med..Men det är den som måste säga bye bye ..
    Du är inte galen,inte mer än jag iallafall ..
    Klart du ska testa
    bugaboo har ju ett så högt andrahandsvärde med  så du får ut mmkt på den du säljer sen om du gör det

Kramizz
  • thj
    Corpset skrev 2008-03-20 08:41:35 följande:
    Suck. Fortfarande ingen åkpåse eller vinterhjul. -9 här idag och det kommer ligga runt det resten av veckan. :(
    Oh är så ledsen önskar att vi kunde gjort ngt för att det skulle gå fortare.

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13