• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    Jjohanna skrev 2008-03-30 00:01:30 följande:
    Hej, skulle jättegärna vilja vara med i bytesmailinglistan.. hur fungerar det?
    Oxå nyfiken ang detta....
  • mini2007
    Kajsan skrev 2008-03-29 23:39:54 följande:
    Ok nästa fråga ( tack för svaren på den andra ) Hur bred är been? Jag trodde 43 cm men på Bugaboos hemsida står det nåt om "maximum unfolded widh" på 52 cm? vad är det? Jag behöver ju ha en vagn på under 50 cm för att den ska gå in i vår hiss...
    Har samma problem som du :( Måste nästan under 45 cm för att det ska funka riktigt smidigt *j-kla gallergrind, blä*
    Att ta av hjulet funkar, men det är ett himla meck, och jag vågar knappt låta sambon göra det *tänk om han repar den;)* Och definitivt inte någon annan, rimmar illa med mina önskemål om att svärmor ska ta en sväng ut m trollungen så att man får lite egen tid hemma (sooova)!
    Iallafall; var in på Bonti och de sa att jag kunde få låna hem en Bee för att kolla om den gick in. Mätte från "plupp till plupp" och det kan mycket väl vara 52 cm, alltså för brett...
  • Azel

Jag kollade nu min Bee, och den bredaste mellan hjulen, får jag den till ca 46-47 cm, bakre hjul är smalare

• Kajsan
    Azel skrev 2008-03-30 00:12:26 följande:
    Jag kollade nu min Bee, och den bredaste mellan hjulen, får jag den till ca 46-47 cm, bakre hjul är smalare
    Hmm så alltså 43 cm är det inte? Det är ju ganska bra att veta om det är över 50, för då är det kört.
    Jag får in camen på tvären i hissen om jag fäller ihop chassit o ch tar bort hjulet på ståbrädan.
    Skitjobbigt.
    Jag vill ju kunna köra rakt in.

Azel, kan inte du mäta hur brett det är på bredaste stället inklusive plupparna som står ut?
    Det vore guld värt för mig!
  • joasia

ni som flyger med era bugaboos, har ni en travelbag och ar ni nojda? vad kostade den?
    vi ska ivag till norge och vill garna skydda bugan under flygresan - bagage hanterarna ar inte alltid sa snalla med sakerna man checkar in

• Tili

Någon som kan hjälpa mig?

Vad tror ni man kan ta för en Camelion uttagen hösten 05 med grå sitt och liggdel
    Sandfärgad fleece tre delar
    Röd suflett och sittdels fleece
    Orange suflett och liggdelslock
    Har även adaptrar till graco och åkpåse men de tänkte jag kanske sälja separat.

Detta är inte en annons!!!

Ska inte sälja vagnen idag men snart eftersom jag inte kommer att ha användning av den.

Tack för hjälpen!

• S a C
    mamma på vift skrev 2008-03-29 12:35:44 följande:
    Idag när vi var på Knalleland så satt han utan overall med bara jacka i åkpåsen o då blev den mycket rymligare...då såg han jätte pluttig ut....så det e nog bara jag som nojjar Får kika på Vega nästa gång Tänkte som så att nästa vinter kanske man inte behöver ha åkpåse o då får han ju plats med bara overall...nej jag gillar verkligen buggan och att den är så lätt....men blir så dum ibland att jag börjar leta en massa små fel!!Jag tycker jätte mycket om buggan men även teutonias vagnar har jag varit nöjd med. Hade en sådan till Jacob.  
    Ja, det var ju bra! Skrattande
    Förstår ändå hur du menar. Jag är likadan fast med andra saker!
  • SmillaMilla

Kan man ställa en prisfråga? På en suflett? Hemmasydd.

Vad brukar folk betala för dessa?

Skall inte sälja, men skulle vilja veta vad man kan ta om det blir aktuellt att jag skulle sy upp fler.

• AnniPanni

Är den nya travelbagen värd sina pengar?

Håller på o väljer melan den "gamla" o den nya - inte riktigt hajjat skillnaden på de heller men priset skiljer ju ändå med 500kr. Är det så sor skillnad att det är bättre att köpa den nya, någon som vet?
    Ska iväg på semester o buggan får hänga med på planet så man vil lju gärna ha den så skyddad som möjligt

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13