• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    MGn skrev 2008-03-29 21:23:29 följande:
    Mugghållare, de e till för oss lite bekväma =)
    Jaaaa såklart....glömde den. Den är så självklar så man tänker inte ens att den måste köpas till
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • myrslok

Men ingår myggnät? sen är jag lite sugen på solskyddet nån som har det?

Jag ska till mallis 2 veckor med lillen i juli, tror ni den passar som resevagn?

• Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 21:25:56 följande:
    Men ingår myggnät? sen är jag lite sugen på solskyddet nån som har det?Jag ska till mallis 2 veckor med lillen i juli, tror ni den passar som resevagn?
    Ja myggnät ingår till Cameleon men inte till Bee (vet inte vilken vagn du menar) det finns solskydd till både Cameleon och Bee.
    Bee´s täcker hela vagnen medan Cameleons börjar vid sufletten.
  • MGn

myslok; Jag beställde min från kidzshop och det har extremt bra service och jättebra kontakt, även om det är billigare att importera, så är det superbekvänt att ha kidzshop om det händer något med vagnen!!! Bra ett litet tips =)

• Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 21:25:56 följande:
    Men ingår myggnät? sen är jag lite sugen på solskyddet nån som har det?Jag ska till mallis 2 veckor med lillen i juli, tror ni den passar som resevagn?
    Vi har rest med en Cameleon sedan 2004 men nu ska vi testa Bee som resevagn.....
    Men vi har upplevt Cameleon som den optimala vagnen även att resa med. Alla har alltid sneglat avundskjukt då de haft skrangliga paraplyvagnar med sig och vi har haft en fullt utrustad Cameleon i sin transportväska. Klockrent!
  • Stargirl
    Myslok: Jag måste gå på  MGn´s linje. Tycker oxå det är hemskt bekvämt att ha ngn nära OM det är ngt som går galet. Kidzshop är kända för sig goda service. Dessutom hänger ju ägaren här så det är lätt att få tag på
    Vi köper alltid våra vagnar i våra lokala butiker men köper gärna begagnade topptyger eller liknande på Blocket lr Tradera.
  • myrslok

Stargirl

låter härligt jsg har bokat en ranglig sulky från hotellet, men tror jag avbokar den

Såg på kidzshoppen som nyhet att det fanns en sommarsuflett med uv nät till cam täcker det hela vagnen?

Någon som har en sån?

Den kostade 445 om jag minns rätt. lät rätt bra.

• Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 21:33:53 följande:
    Stargirl låter härligt jsg har bokat en ranglig sulky från hotellet, men tror jag avbokar den Såg på kidzshoppen som nyhet att det fanns en sommarsuflett med uv nät till cam täcker det hela vagnen?Någon som har en sån?Den kostade 445 om jag minns rätt. lät rätt bra.
    Näe det är bara suflett med UV luckor. Den finns det UV nät för 165 kr som täcker från sufletten och över hela benen. Super bra pris och praktiskt då barnen sover. Annars har jag parasoll som komplement.  Jag skulel alltså köpa parasoll 390 + UV nät  165 ist.
    Har iofs sommarsufletten i rosa fleece och gillade den men skulle ändå ta UV nät + parasoll i första hand.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13