• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mini2007
    Bubbibalubbi skrev 2008-03-30 10:54:39 följande:
    Det var inga problem när min sambo tog hem vår.Men han såg till att ta bort allt emballage, och packa ned den i transportväskan.
    Transportväskan till Cam eller Bee? Är det samma eller passar en av dem till båda? OM man nu skulle behålla Cammen oxå... *fniss* så kan det ju vara bra om den passar båda...
    Vart beställde du ifrån? Och hur funkar det? Betalar man med sitt svenska Visa så vill ju Swedbank ta ut en avgift *mutter* (eller dålig kurs iallafall). Kan jag skicka med syrran dollar så betalar hon på plats?
  • Lourdes
    mini2007 skrev 2008-03-30 12:00:06 följande:
    Transportväskan till Cam eller Bee? Är det samma eller passar en av dem till båda? OM man nu skulle behålla Cammen oxå... *fniss* så kan det ju vara bra om den passar båda... Vart beställde du ifrån? Och hur funkar det? Betalar man med sitt svenska Visa så vill ju Swedbank ta ut en avgift *mutter* (eller dålig kurs iallafall). Kan jag skicka med syrran dollar så betalar hon på plats?
    Det är två olika. Been passar i camens men inte tvärtom..
  • Pinja

Åh, blir bara mer och mer nöjd med vår Cam!!! Tog den på första shoppingrundan i veckan och den gled ju som smält smör mellan hyllorna! Dessutom går den att ställa in 'hel' i bagageluckan på vår lilla VW Golf! Det är visserligen en kombi och handtaget måste fällas ner, men det kändes smidigt!

Det har varit en hel del snö nu och det skulle funka helt ok att köra, men swivelhjulen samlar en massa snö som gör att hjulen inte snurrar hela tiden... skulle nog kunna vara bra med snöhjul...

Transportväskan ska vi ha, men köpte inga tillbehör med vagnen eftersom vid köp av den och lite andra småsaker så kommer vi enkelt upp i 300 euro och då skickar Pingpong fraktfritt. De har ungefär samma priser som Babytrader, men ger -5% på slutsumman.

Testdrog i styret idag med hjärtat i halsgropen, men vårt verkar vara ok. Inget skrammel heller.

• thj
    jule skrev 2008-03-30 11:05:00 följande:
    thj- har inboxat dig... har lite frågor *kram*
    Kollar nu
  • jule

thj - tack, har precis kollat:-9

thj skrev 2008-03-30 12:22:07 följande:
    Kollar nu
  • steffo trish

Oj e Bee bara 47 cm som bredast? Härligt!

Längtar THJ

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • thj
    steffo trish skrev 2008-03-30 12:42:41 följande:
    Oj e Bee bara 47 cm som bredast? Härligt!Längtar THJ
    Imorgon kör du bee
    Kramizz
  • Kajsan

steffo trish skrev 2008-03-30 12:42:41 följande:

Oj e Bee bara 47 cm som bredast? Härligt!Längtar THJ
    Vilken färg valde du?
  • Infinite Joy

En liten fundering om var man kan köpa sittdel till cameleon? Tänkte köpa ett chassi separat om det nu lönar sig. Och så undrar jag okså om det har varit problem med nya chassit då det finns många till salu?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13