• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • MiAmor

den skillnad jag känner till är att den nya har hjul.

AnniPanni skrev 2008-03-30 09:37:09 följande:
    Är den nya travelbagen värd sina pengar?Håller på o väljer melan den "gamla" o den nya - inte riktigt hajjat skillnaden på de heller men priset skiljer ju ändå med 500kr. Är det så sor skillnad att det är bättre att köpa den nya, någon som vet?Ska iväg på semester o buggan får hänga med på planet så man vil lju gärna ha den så skyddad som möjligt
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • SmillaMilla
    AnniPanni skrev 2008-03-30 09:37:09 följande:
    Är den nya travelbagen värd sina pengar?Håller på o väljer melan den "gamla" o den nya - inte riktigt hajjat skillnaden på de heller men priset skiljer ju ändå med 500kr. Är det så sor skillnad att det är bättre att köpa den nya, någon som vet?Ska iväg på semester o buggan får hänga med på planet så man vil lju gärna ha den så skyddad som möjligt
    ja alltså den nya har ju hjul. väldigt praktiskt. har en bild i mitt galleri
  • AnniPanni

ah var det så enkelt . Då får det bli den nya travelbagen då, man har ju tillräckligt att bära ändå med tre barn under 6 år o _massor_ av resväskor

• Azel
    Kajsan skrev 2008-03-30 01:55:16 följande:
    Hmm så alltså 43 cm är det inte? Det är ju ganska bra att veta om det är över 50, för då är det kört.Jag får in camen på tvären i hissen om jag fäller ihop chassit o ch tar bort hjulet på ståbrädan.Skitjobbigt.Jag vill ju kunna köra rakt in.Azel, kan inte du mäta hur brett det är på bredaste stället inklusive plupparna som står ut?Det vore guld värt för mig!
    Det bredaste jag får den till 47 cm
  • Bubbibalubbi
    mini2007 skrev 2008-03-30 00:00:36 följande:
    Jag undrar oxå! Syrran ska till USA i juni. Om jag smörar riktigt mkt kanske hon kan fixa hem en Bee.. *hoppas* Går ju bara på dryga 3000 då ju!
    Det var inga problem när min sambo tog hem vår.
    Men han såg till att ta bort allt emballage, och packa ned den i transportväskan.
  • jule

thj- har inboxat dig... har lite frågor *kram*

• Bubbibalubbi

Ni som har Bee, vad tycker ni om den?
    Vi har redan en Cam, men funderar på att även skaffa Bee.
    Behöver man båda? Sover barnet gott i vagnen, trots att fötterna "hänger" ned?

• jule
    Bubbibalubbi skrev 2008-03-30 11:13:44 följande:
    Ni som har Bee, vad tycker ni om den?Vi har redan en Cam, men funderar på att även skaffa Bee.Behöver man båda? Sover barnet gott i vagnen, trots att fötterna "hänger" ned?
    har precis köpt en bee å en sålänge är vi nöjda, dock har inte stora tjejn sovit i den än men den e smart åsmidig om maninte vill ta m isg den "stora" vagnen eftesom du fäller den i ett stycke
  • steffo trish
    Bubbibalubbi skrev 2008-03-30 11:13:44 följande:
    Ni som har Bee, vad tycker ni om den?Vi har redan en Cam, men funderar på att även skaffa Bee.Behöver man båda? Sover barnet gott i vagnen, trots att fötterna "hänger" ned?
    Vi har beställt en från Kidzshoppen att komplettera vår Cam med. Vår tjej är 2,5 och vad jag hört från andra är att även större barn sover gott i den! Den verkar ju himlans smidig att ha med i bilen och så. Jag berättar mer nästa vecka
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Kajsan
    Azel skrev 2008-03-30 10:29:13 följande:
    Det bredaste jag får den till 47 cm
    Tack !Du är guld
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13