• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule
    Kajsan skrev 2008-03-30 19:48:20 följande:
    Nu är det bstämt, det blir en bee från kidzshopen ikväll!Men jag funderar fortfarande på om man kan ha åkpåse istället för babybestet?Vad tror ni?
    personligen tror jag nog ändå att d räcker m åkpåsen då nesten kanske blir liten ganska fort... vet inte om det stämmer eftersom jag inte har den själv men den ser lite liten å trång ut. sen går vi ju mot varmare och ljusare tider så åkpåsen kanske räcker. sen vet jag ju att du har en åkpåse från 7 A.M och den e ju väldigt bonad å tjock så den funkar ju nästan som nesten. har haft min i å d funkar suveränt
  • thj
    Kajsan skrev 2008-03-30 19:55:33 följande:
    Hon är 5 veckor, men stor och stabil.Det kanske funkar med åkpåse och liggläge tänkte jag.Så ligger hon i vår dubbelvagn.Eller vad gör babynestet för nytta?
    Då skulle jag nog satsa på en åkpåse babynestet är ganska litet.
    Oh du för du väljer oss..
    Kramizz
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-30 19:48:20 följande:
    Nu är det bstämt, det blir en bee från kidzshopen ikväll!Men jag funderar fortfarande på om man kan ha åkpåse istället för babybestet?Vad tror ni?
    Ja alltså det går men Babynest har mer kanter medan åkpåsen är lixom bara platt. Men vagnen i sig är ju rätt smal och ombonad så jag tror absolut det funkar utan nestet.
    Man kan ju ha en filt runt huvudet eller en kudde om man tycker det blir för plant....om du fattar hur jag menar.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-30 19:57:44 följande:
    Ja alltså det går men Babynest har mer kanter medan åkpåsen är lixom bara platt. Men vagnen i sig är ju rätt smal och ombonad så jag tror absolut det funkar utan nestet. Man kan ju ha en filt runt huvudet eller en kudde om man tycker det blir för plant....om du fattar hur jag menar.
    Men då tror jag att jag struntar i babynest...
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-30 20:01:08 följande:
    Men då tror jag att jag struntar i babynest...
    Men åkpåsen gör vagnen mycket mer ombonad nertill tycker jag.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Jimps

Hej

Är det någon som har koll på när bugaboos babyskydd kommer. Vi var på babyproffsen i helgen och då hade de broschyrer med den men de visste intenär de skulle få in den eller vad den skulle kosta. De skulle ringa och kolla men jag tänkte att någon här kanske redan vet =)

• Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-30 20:07:48 följande:
    Men åkpåsen gör vagnen mycket mer ombonad nertill tycker jag.
    Ja det ser ut så tycker jag också!
    Men frågan är väl bara om det blir fel när det blir för varmt för att ha åkpåse och man inte har babynestet...
    Då kommer hon ju ligga och ramla runt därinne

Så,,,Camåkpåse eller beeåkpåse?
    Cam har ju finare färger! Funkar de lika bra?
  • Thats me

girrrrrrrrrrls..

jag har problem:(

sommarsufletten.. är den egentligen en onödig sak? (sonen som åker bugga är 3 år)

vilken färg ska´jag ha?? gul, grön eller orange topklädsel till grå bas??

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • pofsan

Kan man köpa ny sele eller nytt spänne till selen och isåfall pris? Jag har fastnat och haft sönder en del av spännet så axelbanden lossnar hela tiden från magbältet

• Kajsan

Thats me skrev 2008-03-30 20:16:51 följande:

girrrrrrrrrrls..jag har problem:(sommarsufletten.. är den egentligen en onödig sak? (sonen som åker bugga är 3 år)vilken färg ska´jag ha?? gul, grön eller orange topklädsel till grå bas??
    vet dum jag tycker sommarsufletten är underbar! det var det enda sättet att få dottern att gå med på att ha sufletten nerfälld när det var sol ute eftersom hon kunde titta ut på sidorna då.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13