• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stella81
    Kajsan skrev 2008-03-30 20:31:44 följande:
    Ok nu får NI bestämma!Gul bee med orange åkpåseKhaki Bee med offwhite åkpåseEller nån annan kombo kanske....?
    Khaki/Offwhite röstar jag på
  • Dis

Rosa o khaki :) hehe
    Det blir en gul för oss. Orange eller blå åkpåse. Kanske byter till Khaki suflett till hösten. För den nya blå har vi ju på Cammen. Helst skulle jag vilja ha hela vagnen i den färgen, men basen finns inte. Hur var den gamla blå basen i färg, skulle det funka eller skär det sig?

• Kajsan

Khaki är ju smidigare för då kan jag anv'nda rosa 7am..kan man ha den i en gul Bee? *Lyxproblem*

• WilliamNellyJamie

skulle köpa en bugaboo åkepåse i dag men den bruna var slut både på knodd och heroncitys barnbutiken, men de tror de har på lager så hoppas annars beställer jag en.

kollade på den oranga men jag tyckte inte den var så snygg till min vagn.....så brun it is.

sen måsta jag ju fråga finns bee i brun?

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-30 20:57:08 följande:
    skulle köpa en bugaboo åkepåse i dag men den bruna var slut både på knodd och heroncitys barnbutiken, men de tror de har på lager så hoppas annars beställer jag en.kollade på den oranga men jag tyckte inte den var så snygg till min vagn.....så brun it is.sen måsta jag ju fråga finns bee i brun?
    Tyvärr. Ingen brun Bee . Gul, blå, röd, svart och khaki. Cerise kommer till sommaren.
  • Hs Bobbo

Hoppar in o undrar: var ska jag köpa min Bee?? Verkar bara vara Familjetorget som har alla tillbehör jag ska ha (transportväska, sommarsuflett, ev solskydd - ska ha den när vi åker t solen i sommar). Nån som vet? OBS - beställer inte nåt mer från utlandet!

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • steffo trish
    Kajsan skrev 2008-03-30 20:31:44 följande:
    Ok nu får NI bestämma!Gul bee med orange åkpåseKhaki Bee med offwhite åkpåseEller nån annan kombo kanske....?
    Gul-orange
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Stella81
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-30 20:57:08 följande:
    skulle köpa en bugaboo åkepåse i dag men den bruna var slut både på knodd och heroncitys barnbutiken, men de tror de har på lager så hoppas annars beställer jag en.kollade på den oranga men jag tyckte inte den var så snygg till min vagn.....så brun it is.sen måsta jag ju fråga finns bee i brun?
    Kollade du på Gucce? Som sagt, de hade brun i lager när jag var där för några dagar sedan.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13