• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    Fru Indosaurie skrev 2008-03-30 21:22:06 följande:
    är det bara cerise som kommer till sommaren? vet vi vad "sommaren" innebär?
    Ja, bara cerise . Nej, inte mera preciserat än så...
  • myrslok

Det blev brun bas och så sand suflett. Jag har lagt in några bilder nu i galleriet om ni vill titta. Jag har ej pluss.

Va och promenerade med den idag när vi monterat ihop den och den va skön att promenera ute med också

Jag köpte den i hgsätra på Spralliga barn I heron hade de 2 mån leveranstid och jag ville ha den på en gång.

• Stella81
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-30 21:22:09 följande:
    nej men får jag ingen på¨barnbutiken i morgon så beställer jag nog en därifrån, gick det snabbt när du beställde den tills du fick den. annars beställde jag top klädseln från kidzshop.

Jag beställde på nätet men hämtade i butiken så det gick snabbt Men kan tyvärr inte svara på hur snabbt de skickar. Men butiken ligger ju i Solna, så det är ju rätt lätt att åka dit. (Förutsatt att du bor i sthlm, men förstod det som att du gör det).

• mollan nu
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-30 21:23:24 följande:
    kajsan jag har låst sida men lägger  in dig
    får jag oxå komma in och titta?
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    Fru Indosaurie skrev 2008-03-30 21:22:06 följande:
    är det bara cerise som kommer till sommaren? vet vi vad "sommaren" innebär?
    i usa går den beställa från maj. mer stog inte.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Nilam 84

Lade in en bild på nya sufletten ja fått uppsydd. dessvärre var tyget tydligen inte världens lättaste att sy. SÅ den är lite korvig vid fästena.

Melinda Nelly Xenia 10 maj 2007
  • S a C
    Nilam 84 skrev 2008-03-30 21:50:48 följande:
    Lade in en bild på nya sufletten ja fått uppsydd. dessvärre var tyget tydligen inte världens lättaste att sy. SÅ den är lite korvig vid fästena.
    Förstår att den var svårsydd! Det bästa är nästan canvas-aktigt eller lite töjbart som fleecetoppen är.
  • rhuss

Hej alla Bugaboo-proffs! Jag har en släkting i USA som har lovat att ta med hem en Bee till mig. Jag undrar nu om ngn känner till en Amerikansk site där man kan betala med "svenskt" Visa? Jag provade via mystrollers.com och de vill att jag tar kopior på mitt Visa och ID och mailar dem, jag tycker att detta känns olustigt.. Man vet aldrig vart dessa kopior hamnar.

Tack på förhand!

• myrslok

Wow Nilam vad snygg. Vill också ha uppsytt nu ju

Var har dy sytt upp den?

Såg att du hade citycross också jag har ju också citycrossen och köpte buggan idag. Funderar på att ändå ha kvar crossen för terräng körning. Har du behov av båda eller kör du bara buggan nu?

• E 2007

vad heter den nya blåa färgen på engelska,,, är inne på babytrader,,vill ju inte få fel färg.

är det någon som vet om någon affär bara säljer suffletter? vad kostar den i så fall?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13