• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • artan060914
    Kajsan skrev 2008-03-31 00:37:54 följande:
    Ja koden funkar , men den gäller inte egentligen.De har väl inte tagit bort det ur systemet bara.
    Ok, hur eller hur så fick jag iaf rabatten. Allt är betalt och klart...
    Bra för mig att det ligger kvar i systemet men väldigt korkat för dem!!
    Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Weklund
    Mamma2001 skrev 2008-03-30 23:47:41 följande:
    hej hej
    hörredu, om man  beställer ramen till camen vad kostar den då? är de nånting du har i huve
  • Finasteunge

Sitter och väntar på att få min gamla vagn såld så ja kan åka och köpa mig min efterlängtade cam =D längtar så in i bomben tills ja får hem den =D

Jesper 070816
  • Syrran79

Hej!

Har köpt en begagnad Frog till min dotter. Jag tycker mycket om vagnen men sittdelen är väldigt "svajjig", ska den vara så? Den går alltså att rucka fram och tillbaka (ej åt sidan såklart)...

• jule

den ska vara så en del av fjädringen el vad man ska säga. grattis till köpet av en supervagn har en själv som jag älskar

• Fröken Småland
    artan060914 skrev 2008-03-30 23:13:29 följande:
    Sitter och ska beställa en bugga från babytrader och såg att det finns adaptrar till vad jag tror är till graco.. Vet ni om det kan stämma??Min tyska är inte den bästaJag har en Logico S passar den på adaptern??Vet ni om man fortfarande får 50 eur i rabatt vid beställning?
    Såg i senare inlägg att du redan beställt. Grattis till ett bra val av vagn! Tänkte bara tipsa om att det går att ändra språk på Babytraders hemsida, från holländska till t ex engelska.
    Weklund skrev 2008-03-31 09:13:23 följande:
    hej hejhörredu, om man  beställer ramen till camen vad kostar den då? är de nånting du har i huve
    Du menar ramen som klädseln sitter på va? Den kostar knappt 1.200:- till en Cameleon.
    MGn skrev 2008-03-30 23:51:10 följande:
    Idag bestämde jag mig för att inte sälja vår bugaboo cameleon så jag gick och köpte till tillbehör, och precis då får jag mail om en som vill köpa den...Nu när jag äntligen hade bestämt mig, men hon va supertrevlig och jag hoppas hon får bättre nytta av vagnen än vi. Men det är med stor sorg som vagnen får lämna hemmet.Tips på någon liknande vagn som är billigare? Ska bara ha den som extravagn när storasyster är på dagis
    Du är ju rolig... Tips på billigare vagn? Bee...
  • Jezzico

hoppar in här en sväng...

Är så att jag är i vecka 16 nu och har funderingar på barnvagn.
    Hur bra är bugaboo? hjulen ser ju lite små men är den lätt att köra? den verkar så smidig att packa ihop och vi behöver vekligen en liten smidig vagn då våran bil inte är stor. Hur lång är leveranstiden på den? har säkert fler frågor att ställa men som vanligt kommer dom väl senare :D

• Fröken Småland
    Jezzico skrev 2008-03-31 10:00:34 följande:
    hoppar in här en sväng...Är så att jag är i vecka 16 nu och har funderingar på barnvagn.Hur bra är bugaboo? hjulen ser ju lite små men är den lätt att köra? den verkar så smidig att packa ihop och vi behöver vekligen en liten smidig vagn då våran bil inte är stor. Hur lång är leveranstiden på den? har säkert fler frågor att ställa men som vanligt kommer dom väl senare :D
    Hur bra är Bugaboo? Hur bra som helst. Det jag gillar bäst är den låga vikten, den höga kvaliteten och den långa användningstiden. De små hjulen gör den väldigt lättkörd och om man vill ta sig fram där det är lite mer kuperat så kan man alltid vända styret så att de stora hjulen kommer fram. I värsta fall (mycket snö eller besvärliga grusvägar) så finns det vinterhjul att köpa till. Leveranstiden varierar från butik till butik. Kolla gärna in i Shoegirls blogg för lite mer kött på benen. Adress finns i TS.
  • Syrran79
    Svar på #2576
    jule skrev 2008-03-31 09:48:36 följande:
    den ska vara så en del av fjädringen el vad man ska säga. grattis till köpet av en supervagn har en själv som jag älskar
    Tack för ditt svar! Skönt att veta att det inte är ngt fel på vagnen!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13