• thj

Bugaboo tråden nr 13

Angelinah skrev 2008-05-22 12:37:38 följande:
    Fick en sån fiiiiiiin bas idag tank jo!!! 
  • thj
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 20:53:52 följande:
    Oh så läcker din bee är?
    Rosa är ett måste känner jag..
    Kram
  • thj
    Isanna skrev 2008-05-22 21:21:36 följande:
    Kan man köpa madrass och skenor till liggdelen separat eller är det bara läskigt dyrt?
    Man kan köpa det löst madrassen är dyr 740 men man kan nog använda en billigare med samma mått)
    Skenor 45:-st

Kram
  • thj
    Duntoffla skrev 2008-05-23 16:06:36 följande:
    Hej tjejer!Vad inne idag på Familjetorget för att kolla in ett gult parasoll. Det var mycket mer orange/brandgult än jag tänkt mig. Fick sen veta att det var till Bee. nu till frågan- visst finns det väl ett klargulare parasoll till Camen? Mer i samma färg som ex sommarsufflan är?Testade lite solskydd.-Axel och Ida (satt inte bra) Teutonias solskydd funkade men var lite sladdrigt då den sufletten är större. Så det fick bli ett Aussie Finest till slut. Fäste Resårer i själva bumperbaren så blev det lite sträckt.
    Det finns ett exakt i samma färg som sufletten mer citrongult.
    Kram
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-05-23 16:58:45 följande:
    Funkar gamla parasollet till bee?
    Passar perfekt på bee's handtag
    Kram
  • thj
    Angelinah skrev 2008-05-23 17:10:45 följande:
    Vad kostar ett par foamhjul? Tycker buggan rullar bättre med foam än luft...   * vill uppdatera gammelbuggan*
    De kostar 275:-/st

Kram
  • thj
    Kajsan skrev 2008-05-23 17:09:54 följande:
    Ja jag har beställt en offwhite sommarsuflett till min bruna bas
    Oh så snyggt
    Du idag hade posten med ett mkt specielt paket
    Kramizzz
  • thj
    änglamamma skrev 2008-05-25 21:52:21 följande:
    skall d vara så?? jag var in på kidsshoppen o skulle "nästan" beställa rosa canvas toppset till min bugga... men nu ser d ut på bilderna som den rosa (som jag týckt e mer cerise) helt plötsligt blivit "bubbelgumsrosa" alltså mkt mera ljus...ljusrosa... o det vill jag absolut inte ha... är d fel på bilderna eller är det en annan rosa nu????????
    Det är den äldre rosa på bilden.
    men väljer du rosa canvas så är det den nya
    jag är ledsen att de missvisar,har inga nya bilder än tyvärr ..
    Kram
    Cilla R skrev 2008-05-25 21:46:40 följande:
    Svarar på min egen fråga Har nu beställt sittdelsbas och varukorg från i sand från Kidzshop *wee*
  • thj
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 08:54:29 följande:
    Hejsan Hoppsan!Nu är det bara en månad tills jag får använda min vagn... äntligen! Snart kommer den lilla krabaten (hoppas jag).Har funderat lite på det där med åkpåse, fungerar vilken som helst till Buggan? Är Buggas bra vintertid eller bör jag satsa på en tjockare?
    Oh spännande
    Jag tycker att bugaboo's påse är bäst.
    Den är skräddarsydd till sittdelen så den är bäst i sittdelen,men går utmärkt till liggdelen med.
    Den räcker på vinter tycker jag,men vet många som ex lagt en bomull/fleecefilt i påsen när det riktigt kallt..

Jag hade en lodgerbunker också den är helt okej med till buggan.

Till liggdelen unkar nog alla åkpåsar tror jag

Lycka till med lilla bebben

kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13