• thj

Bugaboo tråden nr 13

martina78 skrev 2008-05-09 00:21:48 följande:
    Ååååh då SKA jag bara ha en brun Så var den frågan löst frågan är väl bara om jag klarar mig ända tills dess utan för idag har det varit vaaaarmt här på västkusten får väl köpa mig en "sålänge"suffla om inte annat så inte sonen kokar bort
    köp en orange sommarsuflett,den är så in den med
    vad har du tänkt på för färg?

Kram 
  • thj
    Nilam 84 skrev 2008-05-11 12:06:22 följande:
    Men det spelar ingen roll hur ja än vrider och vänder-det räcker inte till!! Gummibandet är typ 50cm för kort... Regnskyddet vet ja ju hur ska sitta, men myggnätet passar inte!! Undrar om jag fått fel på nåt vis...
    Kan du ha fått ett gecko nätFundersam..
    kram
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-05-13 12:16:46 följande:
    Hmmm....har en Grön skiphop & undrar om denna Gröna är som Gecko Grön????????????????? (har ej fått min Gecko Gröna klädsel så jag själv kan kolla) Någon här som vet????
    hej Den är snar lik så de går ihop.
    Noas mamma skrev 2008-05-13 11:29:22 följande:
    Jo det vet jag tänkte mest i allmänhet.

Du kan ju köpa basklädseln i svart och sedan två bugaboo suflettspännen och bågar45 :-st

och sedan en cam suflett
    vad har du tänkt dig för?
    Sittdel tror jag kostar 620-640:-till gecko varukorgen 275:- om jag minns det rätt
    suflett 385:-
    uvskydd 165:-
    Kramizz  

• thj
    Lille Mammsen skrev 2008-05-13 12:45:19 följande:
    jaha! så jag kan köra Cam suffletter på min Gecko om jag köper de där bågarna mm? hur många bågar & spännare behövs? pris på allt?
    Hej!
    jo det ska nog funka(kan kolla det först,men jag tror det)..
    Det som behövs är 2 bågar 45:-stoch 2 suflettfästen också de 45:- st.. så 180:- tillsammans..
    ska kolla imorgon om det funkar till 100%..

Kram
    Tiger07 skrev 2008-05-13 13:05:41 följande:
    Hej allihopa, Är oxå ny på denna sida. Jag o sambon har bestämt oss att det blir en Bugaboo Cameleon. Har hittat en på nätet som vi ska titta på ikväll o är det fin så kommer vi att köpa den. Nu till min fråga som är väldigt lik den från "Sweetsugar". Ska köpa en beggad vagn och undrar ifall ni kan ge mig lite tips på vad jag ska kolla efter när man köper en använd vagn. Kan man använda adaptrar för att sätta dit en bilbarnstol på en Bugaboo från -05? Tack på förhand
    Det unkar med adapter till 05 också
  • thj
    Dis skrev 2008-05-14 08:23:59 följande:
    Nu har vi sålt cammen och köpt en Bee! Tänkte köpa parasoll och mugghållare till. Bee har inget parasoll i offwhite, funkar det med Cammens, kan man få tag i "Beefästen"?
    hej!
    Det funkar med cam parasollen,du får med två fästen.
    kramizz
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-05-14 00:07:45 följande:
    Nu snurrar det i huvudet men visst är väl vinterhjulen ej svängbara!! Har beställt ett par vinterhjul....tror jag? På bilden visar det dom iallafall men i beskrivningen står det svängbara!

nää vinterhjulen är ej svvängbara..
    Kollar idag om camsuflett funkar ned geckon

kram

• thj

oh mitt tangentbord är helt galet ..
    ledsen hoppas att ni kan se vad skriver*förlåt*

• thj
    Dis skrev 2008-05-14 08:34:32 följande:
    Super! Har kidzshopen vita parasoll hemma?
    det fanns i måndags(så jag tror det)var ledig igår.
    mollan nu skrev 2008-05-14 08:34:54 följande:
    Mitt gamla parasoll alá -07 passar perfekt på bee och det har bara ett fast fäste. Vad är skillnaden på det nya?

Det finns med ett mindre fäste så att du kan fästa det på camens ram också

• thj
    mallan brallan skrev 2008-05-14 08:30:01 följande:
    ami: Gucci´s skötväska - utan tvekan!
    Ringer dig idag vännen
  • thj
    Dis skrev 2008-05-14 08:34:32 följande:
    Super! Har kidzshopen vita parasoll hemma?
    Tittade nu och funkar vår lagernedräkning nu, så är det 1kvar..
    Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13