• thj

Bugaboo tråden nr 13

Cococo skrev 2008-04-15 08:42:42 följande:
    thj - vilka färger kommer man att kunna köpa till på sufletten sen? (Bee) Och när?
    röd,blå,gul,khaki och svart och så silver(sommarsuflett) kommer runt den 27/4-08..
    Men har hört men vet inte hundra fler till som är på insprång under sommaren..
    385.- kommer de att kosta

Kramizz
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-04-15 16:14:12 följande:
    Lite kortfattat! Ja, de struntar svara på mail, hör inte av sig öht om det man har beställt och det som tidigare är beställt och de inte kunnat leverera och därför avbeställt ( då svarar de på mail och får bekräftat att varan är avbeställd) så ligger det ändå som en "vilande skuld" hos dem.
    vad är det som jag missat ..
    Inboxa mig så ska jag genast kolla vad som hänt ..
    Det är inte så vi jobbar..
    vart har du mailat?
    Nä fy usch på oss,detta måste vi genast rätta till..

Kram
  • thj
    Micjah skrev 2008-04-15 21:16:14 följande:
    Nu va det inte vagnen som va det stora problemet utan ägarinnan..Fick absolut inte häva köpet trots att jag precis fått den från han som monterat den.Det va skrivet med bläck på etiketten upp på sufletten och hon fnös åt mig och frågade om det verkligen va sååå farligt? För en helt ny vagn för 5995?? JA!!!!Sen va det en stor repa på handtaget, även det fnös hon åt och frågade om det verkligen va såå farligt??Samt att bältena var olika, samma fnys där och irri fråga.Men jag fick inte tillbaka mina pengar utan skulle vänta i alla dessa veckor på nya delar till min helt NYA vagn..Hon hade en sån j-a bitchig attityd under hela tiden och ville inte hjälpa alls.Så oavsett vad man ska köpa skulle jag inte rek nån att göra det där.Övrig personal i butiken är väldigt hjälpsam och snäll, men vid problem skickar dom fram den trevligaste Synd!
    Oh jösses
    Hade du inte ens taget ut vagnen ur butiken.
    Det var det värsta jag hört..
    Bläck på suflett repor på chassi olika selar vart och ett av dessa fel låter för mig som själ att ej sälja den som ny vagn..
    Möjligen en mkt billig demovagn och då med tydlig beskrivning av felen..
    Förstår dig..

kram
  • thj
    mallan brallan skrev 2008-04-15 21:42:20 följande:
    THJ: Nästa gång du jobbar å har lite tid över, har du lust att sätta en Bee åkpåse i en Cam då? Vill verkligen ha en svart åkpåse till min silverbugga nämligen...
    Jag har testat många som vill ha svart bugaboo åkpåse
    det funkar kanoners de är lika stora bara mer hål för selen på bee åkpåse och mindre tyg att fästa runt ryggstödet.
    Är det nära för silver bugga nu?´
    Kramizz
  • thj
    ängeln83 skrev 2008-04-15 22:51:08 följande:
    Nu är vagnen beställd Grå bas med sand topp blev det till slut.Känns som en bra början, sen får det bli pimpning.Åååååh, va jag är glad.
    Oh den kommer att bli så fin
    förstår att du är glad kommer ihåg när jag köpte min Lycka

sambon tog med mig på en liten miniresa och med hem kom det en bugga
    3v efter det kom Eddie
    Lille bebis är store bebbis nu

kramizz
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-04-16 16:12:38 följande:
    köpte mugghållaren + skötväskhållarna! såg många kartonger med div klädslar mm. Inga vinterhjul fanns kvar,som jag va ute efter
    hade sitty?
    kram
  • thj

jippi
    Nu har jag en ny kamera igen
    Nu ska jag bombadera BT med massa bugaboo kombos

• thj
    Bellahhh skrev 2008-04-16 21:34:16 följande:
    gärna bee åkpåden i geckon samt cam sittdelsbas lr vad dt heter på geckon ihihihihi
    det ska jag fixa
    Dis skrev 2008-04-16 21:44:57 följande:
    Säljer ni sommarsuffletter i vitt eller brunt?

det finns tyvärr inte

Kram

• thj
    Angelinah skrev 2008-04-17 18:06:28 följande:
    Jo, de e gjort säger dom, men de släpper... Iofs så satt chassi nr 2 som berget när jag fick det, men nån vecka senare så va de löst.. Så de verkar kunna komma närsomhelst å jag e verkligen yberförsiktig, åker aldrig rulltrappa eller liknande, de enda jag gjort e att gå av o på bussen EN gång, annars har den bara rullat rak väg..Min fina fina bugga 
    Oh min vän jag är så ledsen ..
    kram
  • thj
    mini2007 skrev 2008-04-19 08:48:49 följande:
    Puffar mina tidigare frågor:Passar parasollet till både Bee och Cam?Nån som vet om transportväskan till Bee finns i USA?
    parasollet passar både bee och cam
    Transportväskan finns säkert i usa.

kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13