• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas

Unna... varför inte en sand/svart eller sand/brun om du vill ha en praktisk vagn som inte är en färgklick

Jag är halvförtjust i vårt uv-skydd... eller ja mest för att det känns så knäppt i sommar när jag mest använder sittdelen... förra sommaren var det ju kanon när vi hade liggdelen på... fast det användes ju iof knappt iom det pissiga vädret... man kanske ska lägga ut den på tradera... eller så dammar den väl i mitt skåp till nästa bäse... *fnular*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    steffo trish skrev 2008-04-02 12:38:02 följande:
    Ja verkligenMen jag e lite inne på att kanske den gröna som finns också skulle va lite cool med rosa suflett..Vad tror ni?Jag har röd bas nu å det känns också ballt med rosa suflett..ooh så vårigt
    åhh rött o rosa är sååå nice kombo gillar!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • misshallonsaft

ni som haft eller har både UJ å bb... är de lika sköna å köra? känns som bb ska va lite stelare än UJ.. är den de?

Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:43:18 följande:
    ni som haft eller har både UJ å bb... är de lika sköna å köra? känns som bb ska va lite stelare än UJ.. är den de?
    tyvärr har jag ej svar fast att jag har båda här i hallen *asg* inte prov kört geckon (har aldrig petat eller prov rullat någon bugaboo tidigare) då jag ej vet hur den funkar dvs fällaihop,bromsa mm mm mm,därför får den stå "så nödvändig va den vagnen" säger min gubbe....*asg*
  • myHappiness

Jag har haft båda för nåt år sen. Tycker att UJ är betydligt lättare att köra men att BB har kvaliteter som inte ens kan jämföras med UJ. Har nu köpt en BB cam till kommande bebis men tänker byta till UJ igen när bebis blivit över året.

Om jag ska beskriva varför jag föredrar UJ körmässigt är det väl för att den inte styr åt alla håll så fort vägen lutar lite. Lättare att köra med en hand.

• myHappiness

Ni som haft felaktiga chassin, vilket år/månad var det tillverkat?

• mollan nu

Jag skulle inte ha parasoll till vår cam. Men det går fasen inte vara utan. Sol i ögonen går dottern inte med på och det tar inte uv-skyddet bort. Sen vet jag inte om barn som sitter i sittdelen accepterar att sitta innan för det heller.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Unna

Jag tänker precis så. Men känns trist att lägga ut pengar på något man egentligen inte vill ha. Fast barnets bästa måste ju komma först...

mollan nu skrev 2008-04-02 13:03:43 följande:

Jag skulle inte ha parasoll till vår cam. Men det går fasen inte vara utan. Sol i ögonen går dottern inte med på och det tar inte uv-skyddet bort. Sen vet jag inte om barn som sitter i sittdelen accepterar att sitta innan för det heller.
  • Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-04-02 13:03:43 följande:

Inte så lätt att finna dessa tillbehör till Gecko o har nu funnit det o finns hemma oxå så jag slår nog till iallafall...måste testa! Har ju parasoller hemma på vinden.....ifall att...... PS har inte hört någo neg. om div uv/solskydd tidigare av personer som testat eller anv. ....men vill gärna höra!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13