• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • misshallonsaft

tror ni ngn vill byta en svart UJ 07 inköpt i sept me randig dyna från Oth mot en svart gecko??

Obs ej annons

Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:12:17 följande:
    är den gröna som UJ gräsgröna??
    Ja,de e den nog faktiskt! Gräs/Ärtgrön......
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:24:17 följande:
    tror ni ngn vill byta en svart UJ 07 inköpt i sept me randig dyna från Oth mot en svart gecko??Obs ej annons
    Prova sätt in bytes annons här på FL´s köp/sälj/byt + kolla blocket + maila bugaboo säljarna o fråga om byte är av intresse! Skadar aldrig,kan ju ej få mer en ett nej..... Jag fick svar på min byes annons men valde att spara/behålla min UJ,köpte en Gecko istället!!
  • Unna

Läser om uv/solskyddet och det står att det skyddar även mot hetta. Hm. Det är ju betydligt billigare än parasollet också.

• misshallonsaft
    Lille Mammsen skrev 2008-04-02 12:27:41 följande:
    Prova sätt in bytes annons här på FL´s köp/sälj/byt + kolla blocket + maila bugaboo säljarna o fråga om byte är av intresse! Skadar aldrig,kan ju ej få mer en ett nej..... Jag fick svar på min byes annons men valde att spara/behålla min UJ,köpte en Gecko istället!!
     har lagt in en här på fl nu,, ska lägga in på blocket me.. men va menar du? ska jag typ maila storken å fårga om de vill byta en geckor mot min UJ?
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-04-02 12:22:16 följande:
    Sätter man upp ett parasoll så blir det ju skugga över barnet, vilket ge svalka...jag är en riktig diggare av parasoll...men bara på prommenader av raksträcka...inne i stan bli det jobbigt att ändra parasollet så fort man ändrar riktning på vagnen
    Hmm...synd att bugaboo ej har UV/SOLSKYDD´s modellen som OTH (one tree hill) har,den är mörk o bra...ska köpa den modellen till min UJ!
  • AnniPanni

Hmm det är ju farligt att läsa här ju.. ja för plånboken i alla fall . Av en "slump" så är det visst en grå/svart cam på väg hem till mig nu *oops*.
    Mannen som inte gillar starka färger på vagnar fick välja den här gången o valde grå/svart men å andra sidan så råkade det ju hänga med en rosa sommarsuflett i beställningen. Får börja lite försiktigt med den så att han hinner vänja sig .

Synd bara att det inte finns  olivgrönt! Vore ju riktigt snuggt ihop med den rosa sufletten ju

• Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:30:13 följande:
     har lagt in en här på fl nu,, ska lägga in på blocket me.. men va menar du? ska jag typ maila storken å fårga om de vill byta en geckor mot min UJ?
    maila privatpersoner som säljer på blocket alt. kanske finns bytes annons där? Ang. Storken så har väl dom REA på Geckon...eller är dom slut? Vet att simpleworld har 1st grön & barnbutiken 1st röd...dvs om dom ej är sålda nu!! Bayproffsen Kristianstad har rea............
  • misshallonsaft

eller så behåller jag UJ å köper en bugaboo när min askattepengar kommer i juni får tillbaka 4500...  men sambon blir väl galen om jag ska köpa två vagnar till.. får nog sälja UJ ändå å köpa tillbaka en sen när bebis blir större

• steffo trish
    AnniPanni skrev 2008-04-02 12:32:12 följande:
    Hmm det är ju farligt att läsa här ju.. ja för plånboken i alla fall . Av en "slump" så är det visst en grå/svart cam på väg hem till mig nu *oops*. Mannen som inte gillar starka färger på vagnar fick välja den här gången o valde grå/svart men å andra sidan så råkade det ju hänga med en rosa sommarsuflett i beställningen. Får börja lite försiktigt med den så att han hinner vänja sig . Synd bara att det inte finns  olivgrönt! Vore ju riktigt snuggt ihop med den rosa sufletten ju
    Ja verkligen
    Men jag e lite inne på att kanske den gröna som finns också skulle va lite cool med rosa suflett..Vad tror ni?
    Jag har röd bas nu å det känns också ballt med rosa suflett..ooh så vårigt
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13