• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy
    jule skrev 2008-04-03 08:49:18 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-04-03 08:43:05 följande:
    sand/brun, tror d va mallan brallan härinne som nämnt att suffletten i offwhite bländar barnet i vagnen då den blir så ljus... men jag vet inte den e ju riktigt snygg, har åkpåsen i offwhite, me like
    Ja, det kanske kan stämma. Såg en bild i grå/offwhite och det vita såg väldigt "glatt" ut på den (eller hur man ska förklara). Med det bruna såg det inte likadant ut, men jag kan tänka mig att det faktiskt kan blända nu när du säger det. Synd, för den är helläcker!
  • Infinite Joy

Såg i ett tidigare inlägg att bäddset från katvig efterlystes. Såg att matador sålde (dock ej miniapple). Har inte UNI också?!

• Hannnas

infinite joy... jag skulle välja sand/brun... dels har jag ju den själv (även om jag är urtrött på det bruna)... sandbasen är enkel att passa in med alla toppar om man tröttnar fort som jag... sen tror jag sanden är mer praktisk som bas då smuts inte syns av någon skum anledning

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Infinite Joy

jule: jamen nu när jag gick in och tittade i ditt galleri så ser jag ju att jag har spanat in dina vagnar också. Hittade inte igen bilderna när jag ville kolla igen. Är så himla fint med olika kombinationer av brun, sand och offwhite.
    Hur är åkpåsen i offwhite? Måste du tvätta ofta?
    Kan vara ett alternativ att välja sand/brun med åkpåse i offwhite.... istället för sandåkpåse som jag hade fastnat för.
    Hur varm är åkpåsen? Har OTH nu...

• thj
    Infinite Joy skrev 2008-04-03 08:48:15 följande:
    thj: jag har varit in i ditt galleri MÅNGA gången och tittat på din vagn med beige åkpåse och brun suflett. Jättefin! Vad är det för åkpåse? Är den att föredra framför bugaboos egna?

Kul du är alltid välkommen in till mig att titta
    Jag har en lodger bunker i min vagn
    Men bugaboo's passar bättre tycker jag nog
    men lodger är så mysig

Kramizz

Oj,oj nu måste jag rusa ser jag

ha en underbar dag allihop..

• jule

Infinite Joy skrev 2008-04-03 08:52:56 följande:

Ja, det kanske kan stämma. Såg en bild i grå/offwhite och det vita såg väldigt "glatt" ut på den (eller hur man ska förklara). Med det bruna såg det inte likadant ut, men jag kan tänka mig att det faktiskt kan blända nu när du säger det. Synd, för den är helläcker!
    javisst e den men varflr inte köra sand/brun å åkpåse i offwhite... blir visserligen 3 färger men d funkar ju alla bra ihop ...

har just nu sand/sand + åkpåse i offwhite
  • jule

Infinite Joy skrev 2008-04-03 08:58:27 följande:

jule: jamen nu när jag gick in och tittade i ditt galleri så ser jag ju att jag har spanat in dina vagnar också. Hittade inte igen bilderna när jag ville kolla igen. Är så himla fint med olika kombinationer av brun, sand och offwhite.Hur är åkpåsen i offwhite? Måste du tvätta ofta?Kan vara ett alternativ att välja sand/brun med åkpåse i offwhite.... istället för sandåkpåse som jag hade fastnat för.Hur varm är åkpåsen? Har OTH nu...
    hehe du tänkte ju precis som jag innan jag hann få iväg mitt inlägg inte helt enkelt m en vispå på 4,5 mån i knät
  • jule
    thj skrev 2008-04-03 09:01:17 följande:
    Kuldu är alltid välkommen in till migatt tittaJag har en lodger bunker i min vagnMen bugaboo's passar bättre tycker jag nogmen lodger är så mysigKramizz
    Oj,oj nu måste jag rusa ser jag
    ha en underbar dag allihop..
    dersamma...
  • jule

Infinite Joy skrev 2008-04-03 08:58:27 följande:

jule: jamen nu när jag gick in och tittade i ditt galleri så ser jag ju att jag har spanat in dina vagnar också. Hittade inte igen bilderna när jag ville kolla igen. Är så himla fint med olika kombinationer av brun, sand och offwhite.Hur är åkpåsen i offwhite? Måste du tvätta ofta?Kan vara ett alternativ att välja sand/brun med åkpåse i offwhite.... istället för sandåkpåse som jag hade fastnat för.Hur varm är åkpåsen? Har OTH nu...
    har inte tvättat åkpåsen än men bara använt en vecka... + att sonen e så liten så han smutsar ju inte direkt ner sig. men lite får man ju tänka när man lastar in vagnen i bilen.
  • Snöi

Jag har bestämt mig, jag är helt kär i min nya Bee.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13