• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • hallonsoda0
    mamma2003 skrev 2008-04-03 10:57:44 följande:
    Ja, det är ju inte tyngre att bära så, bara otympligare. Jag vågar inte säga hur mycket man orkar eftersom jag aldrig haft en Gecko. Oj, tycker du att färgen är ful? Den skulle jag kunna tänka mig... Berätta om du köper den så inboxar jag dig med ett förslag .
    jo, känns ju som att det blir mer osäkert att bära så. Ja, gillar inte den marinblå färgen, inte snyggt till det ljusa tyget innuti. Nu har jag iofs bara sett den på bild. Vadå för förslag? Blev nyfiken nu:P

Kan man köpa endast en ny suflett någonstans? Tänker på den som är solblekt nu. Borde väl vara billigare än att köpa allt nytt.
  • Bellahhh

Öhhh någon har anmält min gecko annons! Var det något fel på den? Jag säljer vagnen till högstbjudande om priset är rätt, nåt fel med det? Va tycker ni?

Min familj är finast
  • miiillan

hej hej alla!! varit väldigt dålig på att skriva här på sistone men men..

Nu har iaf ÄNTLIGEN min denimklädesel kommit och sitter på buggan
    sååå snygg!! älskar den kombon verkligen!!!! lägger in bild i bildtråden snart!!
    beställde även ett sittöverdrag på tradera som jag fick nu i veckan! (bild i galleriet om nån är nyfiken)

längtar till våren!!!
  • Fröken Småland
    hallonsoda0 skrev 2008-04-03 11:04:56 följande:
    jo, känns ju som att det blir mer osäkert att bära så. Ja, gillar inte den marinblå färgen, inte snyggt till det ljusa tyget innuti. Nu har jag iofs bara sett den på bild. Vadå för förslag? Blev nyfiken nu:P Kan man köpa endast en ny suflett någonstans? Tänker på den som är solblekt nu. Borde väl vara billigare än att köpa allt nytt.
    Jag inboxar dig. Kolla med http://www.kidzshop.se/ om de säljer suffletter separat.
    Bellahhh skrev 2008-04-03 11:07:53 följande:
    Öhhh någon har anmält min gecko annons! Var det något fel på den? Jag säljer vagnen till högstbjudande om priset är rätt, nåt fel med det? Va tycker ni?
    Va? Vad stod det, exakt?
  • Videli

Neeeeej sorry fel tråd, skulle ju vara i bildtråden Generad

• miiillan
    mollan nu skrev 2008-04-03 11:23:06 följande:
    Men bellah varför ska du sälja? Jag kanske har missat det?
    det har jag med missat... är du inte nöjd med den nu?
    längtar till våren!!!
  • Bellahhh

Nej jag tänkte köpa en Bee eller Cam.. Men det är inte säkert  men till rätt pris för Geckon så.. ;D Nej det stod massa konstigt intrång ¨på nåt bla bla..Att folk ORKAR..Jag överklagade iaf.

Min familj är finast
  • miiillan
    Bellahhh skrev 2008-04-03 11:31:20 följande:
    Nej jag tänkte köpa en Bee eller Cam.. Men det är inte säkert  men till rätt pris för Geckon så.. ;D Nej det stod massa konstigt intrång ¨på nåt bla bla..Att folk ORKAR..Jag överklagade iaf.
    hör av dig sen när du fått besked om överklagan!!
    hoppas de håller med dig!!
    längtar till våren!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13