• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • BabyJay

Hej! Står och klämmer på min bugga och undrar om era oxå gör så att ramen kan vicka fram och tillbaka. Den är lixom inte stum utan man kan dra upp den någon centimeter i framändeen så åker den ner i bakänden och tvärtom. Ska det vara så eller är det bara min?

• Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-04-03 10:09:14 följande:
    ADENO inte ADEM ;P
    tänkte det.. blev riktigt orolig där ett tag

BabyJay... det ska vara så
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Fröken Småland
    hallonsoda0 skrev 2008-04-03 10:06:41 följande:
    Skulle helst vilja ha en cameleon men de är ju så jäkla dyra även begagnade. Men om jag köper en frog för 4000 + en ny klädsel för 1000-1500 kr så kan jag ju lika gärna köpa en begagnad cameleon tycker jag. Gecko finns ju relativt nya och fräscha till bra pris men då finns det ju inget bärhandtag på liggdelen och det behöver vi nog eftersom att vi bor en trappa upp. Vågar inte ställa vagnen i trappuupggången heller. Eller hur funkar det att bära liggdelen på geckon utan handtag? vad jag förstått så är ju alla tre vagnarna i stort sett lika? Inte mkt stora för-nackdelar på nån av dem som gör valet självklart.
    Svårt det där... Men Geckon går bra att bära i ramen istället för i handtaget. Men då behövs ju båda händerna förstås. Har du sett att det finns en Frog på Tradera nu? Inte min såklart, jag behåller mina älsklingar!
  • BabyJay
    Hannnas skrev 2008-04-03 10:25:23 följande:
    tänkte det.. blev riktigt orolig där ett tag BabyJay... det ska vara så
    Okej! Bra då vet jag! Man undrar ju lixom!
  • Josan123

Hej Ni som har en bee, upplever ni att den bara låser ena hjulet när ni har bromsen i?

• hallonsoda0
    mamma2003 skrev 2008-04-03 10:32:24 följande:
    Svårt det där... Men Geckon går bra att bära i ramen istället för i handtaget. Men då behövs ju båda händerna förstås. Har du sett att det finns en Frog på Tradera nu? Inte min såklart, jag behåller mina älsklingar!
    Vad väger själva liggdelen då? orkar man bära den med barnet i utan handtag?
    Har sett den på tradera men tycker att färgen är så jäkla ful:P Fast den är ju billig så det är ju om man köper en ny klädsel istället.
  • myHappiness

Hur ska handtaget kännas igentligen? Det ska ju gå att rucka fram och tillbaka. Men hur är handtaget när det är fel på det? Hur testar jag om mitt är bra eller dåligt? Kommer felen på en gång eller dyker det upp efter användning?

• dinana

skall ut en sväng i vårsolen nu, med min gamla brio... förhoppningsvis blir det sista turen med den (hoppas på att buggan kommer idag !!! )

• Fröken Småland
    hallonsoda0 skrev 2008-04-03 10:40:30 följande:
    Vad väger själva liggdelen då? orkar man bära den med barnet i utan handtag? Har sett den på tradera men tycker att färgen är så jäkla ful:P Fast den är ju billig så det är ju om man köper en ny klädsel istället.
    Ja, det är ju inte tyngre att bära så, bara otympligare. Jag vågar inte säga hur mycket man orkar eftersom jag aldrig haft en Gecko. Oj, tycker du att färgen är ful? Den skulle jag kunna tänka mig... Berätta om du köper den så inboxar jag dig med ett förslag .
  • Unna

Vill beställa min cam snart, men vill ju vara säker på vad jag vill ha först...
    Måste ge mig ut till en affär idag och se om jag kan få kolla på grå/brun. De borde väl ha tygprover hemma?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13