• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    jule skrev 2008-04-03 09:05:02 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-04-03 08:52:56 följande: javisst e den men varflr inte köra sand/brun å åkpåse i offwhite... blir visserligen 3 färger men d funkar ju alla bra ihop ...har just nu sand/sand + åkpåse i offwhite
    Det röstar jag på! Nougat, choklad och vanilj... Yammi!
  • Infinite Joy

jule: ja, det får nog bli sand/brun och åkpåse i sand eller offwhite. Vill inte riskera att köpa ngt som bländar.

• jule

Infinite Joy skrev 2008-04-03 09:09:59 följande:

jule: ja, det får nog bli sand/brun och åkpåse i sand eller offwhite. Vill inte riskera att köpa ngt som bländar.
    d tror jag blir kanon!
  • hallonsoda0
    mamma2003 skrev 2008-04-03 07:52:34 följande:
    Hoppas inte svaret kommer för sent... Inte alla är så bra på just Frog eftersom den har utgått från svenska sortimentet. Det går bra att köpa en Cameleonklädsel och sätta på Frog. Den passar helt OK. Men det finns ju fortfarande Frogklädslar att köpa, kostar 1.595:- för varukorg, sittdel och sufflett. Jag tycker att 4.000:- är för mycket för en Frog med solblekt klädsel. Jag hade inte betalat mer än 3.000:- för den (men jag är lite snål också). Men inte mer än 3.500:- är mitt råd.
    okej, hm...gud vad svårt det blev nu. Tror ni hon går med på att pruta? vet att det är fler än jag som är intresserade men jga är först i kön än så länge. Ska man satsa på en gecko ist.? villken är bäst tycker ni? nackdelen med gecko är för mig att det inte finns något handtag att bära liggdelen i. Vill helst inte betala mer än 4000 för en vagn:/ Inte så kul att behöva köpa ny klädsel på en gång lixom. Jag har inte haft så stor koll på buggaboos på blocket så jag är osäker på hur ofta det kommer upp billiga vagnar.
  • JohannaJ

jag har offwhite och Hildingen har inte blivit bländadCool

Så ni som vill ha offwhite kan lugnt köpa det. Ingen fara för solrelaterade skador.

har fått en liten tomtebebis
  • Infinite Joy
    JohannaJ skrev 2008-04-03 09:31:15 följande:
    jag har offwhite och Hildingen har inte blivit bländadSå ni som vill ha offwhite kan lugnt köpa det. Ingen fara för solrelaterade skador.
    Nu gjorde du det svårt igen.... blir det vita smutsigt?
  • JohannaJ
    Infinite Joy skrev 2008-04-03 09:32:50 följande:
    Nu gjorde du det svårt igen.... blir det vita smutsigt?
    inte värre än min mörkblåa fleecetop. Den är väldigt lätt att torka av. När det kommer lite smuts på den så torkar jag med en våtservett och så brukar det försvinna.
    har fått en liten tomtebebis
  • jule
    hallonsoda0 skrev 2008-04-03 09:27:35 följande:
    okej, hm...gud vad svårt det blev nu. Tror ni hon går med på att pruta? vet att det är fler än jag som är intresserade men jga är först i kön än så länge. Ska man satsa på en gecko ist.? villken är bäst tycker ni? nackdelen med gecko är för mig att det inte finns något handtag att bära liggdelen i. Vill helst inte betala mer än 4000 för en vagn:/ Inte så kul att behöva köpa ny klädsel på en gång lixom. Jag har inte haft så stor koll på buggaboos på blocket så jag är osäker på hur ofta det kommer upp billiga vagnar.
    om du väljer mellan frog å gecko så tycker jag ju självklart att du ska välja en frog, trots allt då du lättare har möjlighet att byta klädsel till den än gecko... e ju ngt partisk då jag själv har en frog som jag pimpat m camklädslar, bilder finns i mitt galleri...

testa att pruta lite och säg att den faktixt är solblekt och att du måste köpa till ny klädsel, d skadar ju inte iaf att försöka , jag hade inte heller koll när jag köpte min beggade frog å jag betalade 4000:-!!! inser ju nu att jag gjorde en liten miss där... menmen jag e väldigt nöjd m vagnen så d får den väl va värd, sålde ju vår andra för inköpspris så d jämnade ju ändå ut sig ... iaf lite innan jag börja köpa mig fördärvad på alla bugga grejer då vill säga e livsfarligt att hänga här
  • Bellahhh

Kom igen nu girls... ska man byta geckon mot en cam eller ska man behålla geckon å byta till Bee i sommar? Min Gecko är två veckor gammal ung. ..Eller ska man ha kvar geckon rent av? Noah är 20 mån

Min familj är finast
  • misshallonsaft
    Bellahhh skrev 2008-04-03 09:37:29 följande:
    Kom igen nu girls... ska man byta geckon mot en cam eller ska man behålla geckon å byta till Bee i sommar? Min Gecko är två veckor gammal ung. ..Eller ska man ha kvar geckon rent av? Noah är 20 mån
     tycker absolut att du ska byta i sommar
    Filip bf 060319, bebis bf 080724
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13