• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno

THJ:
    Jag har inboxat dig igen kolla snälla

Kramizz
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Infinite Joy

Jag har pratat med de på gucce och det kommer in fler färger på topptyger. Tror dock att det skulle ta några veckor tyvärr.
    Rabatten hade de inte bestämt hur länge de skulle ha. Det berodde på hur det utvecklade sig.

Men hörrni... jag hade bestämt mig för sand/brun, men det fanns inte på gucce. Hur är denim?

• leson76

Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Bugaboo Cameleon eller en Bugaboo Bee till min 6 månaders. Vad säger ni som har båda?

• Mawe123

Har en fundering angående krånglet med Bugaboos chassin..

Tror att vi är ganska många som köpt denna vagn på senaste tiden, är det någon som har fått ett chassi som varit bra? Verkar som om nästan alla måste reklamera.  Har de rättat till problemet i tillverkningen nu? Om de gjort det varför fortsätter de att skicka ut defekta chassin? Måste kosta dem massor att skicka ut nya till alla missnöjda kunder...

Jag kan varken dra upp eller ner vagnen för vår altan utan att handtaget åker ut en bit, och det är bara som ett trappsteg upp till altanen.

Beror det här problemet bara på att handtaget går att förlänga, hur var det tidigare med de gamla chassit inga problem då, eller?

William 000213, Lowe 070712
  • mollan nu

De äldre chassin har en skruv man drar åt. Och den går dra åt hur hårt man vill vilket inte snäppfästet gör.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Fröken Småland
    vetta skrev 2008-04-07 11:10:03 följande:
    I lördags beställde vi vår cam!!! är så glad! I slutändan blev det sandfärgad bas och orange canvastopp, så fint! Fast jag är ju redan sugen på att köpa en färg till... Skall kanske vänta tills efter bebisen kommer, det är ju ändå 3 månader kvar.är det någon som har och använder uvskyddet? är det bra? Kan man använda det till liggdelen eller är det bara tänkt till sittdelen? Eftersom vi bor i Italien så känns det ju extra viktigt att skydda mot den starka solen så jag funderar på att skaffa ett. Har köpt ett sandfärgat parasoll också.
    Läs om UV-skyddet i Shoegirls blogg, adress finns i TS. Grattis till ett gott val av vagn!
    AnniPanni skrev 2008-04-07 11:12:00 följande:
    UV skyddet eller bara parasoll i spanien till en 4½ månaders?Jag har bestäät parasollet redan o en sommarsuflett men det kanske är en ide att beställa UV skyddet också?
    Kolla där du också .
    Bellahhh skrev 2008-04-07 12:09:46 följande:
    När kommer silver vagnen till svergie? :P
    Den kommer inte till Sverige
    leson76 skrev 2008-04-07 12:20:00 följande:
    Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Bugaboo Cameleon eller en Bugaboo Bee till min 6 månaders. Vad säger ni som har båda?
    Jag röstar på Cameleon till en sån liten.

martina78 skrev 2008-04-07 11:43:35 följande:
    THJ: Jag har inboxat dig igen kolla snälla Kramizz
    martina! Long time no hear! Hur gick det med din ståbrädeutredning?

Så, nu lägger jag av
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-04-07 14:02:32 följande:
    martina! Long time no hear! Hur gick det med din ståbrädeutredning?Så, nu lägger jag av
    Gör den inte ??? :(
    Min familj är finast
  • leson76

Jag hittar inte adressen till bloggen. Någon som kan klistra in?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13