• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas

mamma2003... jaaaag har haft nytta av byteslistan får hem min rosa suflett i dagarna *lycklig*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Fröken Småland
    Hannnas skrev 2008-04-07 18:19:11 följande:
    mamma2003... jaaaag har haft nytta av byteslistan får hem min rosa suflett i dagarna *lycklig*
    Härligt! Har också rosa sufflett till min kille nu. Min man är lite uppriven över det .
  • Hannnas
    mamma2003 skrev 2008-04-07 18:30:20 följande:
    Härligt! Har också rosa sufflett till min kille nu. Min man är lite uppriven över det .
    o min man är eld o lågor över förväntan
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • lillebror ja

Hallooooooo!!!! Gör ett nytt försök såhär på kvällen!

Vem är det som administrerar tråden för köp/byt/sälj???
    Kan du isåfall vara vänlig att avregistera "lillebror ja"
    TACK!

Behöver lite hjälp att ta bort mig därifrån då jag med sorg sålde min bugga igår. Behöver nu en syskonvagn till babyn som ska anlända vilken stund som helst.....
    Kanske bugga igen till nästa vår?!

• Kajsan

lillebror ja skrev 2008-04-07 18:59:10 följande:

Hallooooooo!!!! Gör ett nytt försök såhär på kvällen!Vem är det som administrerar tråden för köp/byt/sälj???Kan du isåfall vara vänlig att avregistera "lillebror ja"TACK!Behöver lite hjälp att ta bort mig därifrån då jag med sorg sålde min bugga igår. Behöver nu en syskonvagn till babyn som ska anlända vilken stund som helst.....Kanske bugga igen till nästa vår?!
    Jag tog bort dig igår ju ...
  • hallonsoda0
    rply skrev 2008-04-07 17:11:28 följande:
    Ja jag mejlade om hon kunde gå ner i pris, ja visst 1900, sen berätta jag att det fanns fler, att jag mejlade på ett som fanns för 2000, hon kunde med gå ner, Ja visst sa hon med chassiet. 1700 då, Nee jag chansar på ett annat skrev jag, OCH NU HAR HON MEJLAT MED DEN ANDRA TJEJEN MED CHASSIET PÅ BLOCKET OCH SKREV TILL MIG ATT NEJ NEJ HON TÄNEKR INTE GÅ NER UNDER 1700, SÅ JAG KUNDE LYCKA TILL MED ATT HITTA ETT BILLIGARE ÄN 1700 ..MORRR va arg jag blir
    Är det inte hon som sänkt priset till 1500 kr nu?
  • Kajsan

lillebror ja skrev 2008-04-07 18:59:10 följande:

Hallooooooo!!!! Gör ett nytt försök såhär på kvällen!Vem är det som administrerar tråden för köp/byt/sälj???Kan du isåfall vara vänlig att avregistera "lillebror ja"TACK!Behöver lite hjälp att ta bort mig därifrån då jag med sorg sålde min bugga igår. Behöver nu en syskonvagn till babyn som ska anlända vilken stund som helst.....Kanske bugga igen till nästa vår?!
    Och annars är det ju lättare att du själv går in och klickar bort dig än att jag ska leta upp dig och göra samma sak
    Fast nu är du avreggad.
  • Bellahhh

Äh jag skiter i malinglistan nu, jag har frågat tusen ggr men jag får väl hålla tillgodo med köp&sälj :D

Min familj är finast
  • Kajsan
    Bellahhh skrev 2008-04-07 19:12:40 följande:
    Äh jag skiter i malinglistan nu, jag har frågat tusen ggr men jag får väl hålla tillgodo med köp&sälj :D
    Men jag kan ju inte gå in i din mejl och fixa ditt spamfilter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13