• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Thats me

KAJSAN:

kan du inte inboxa mej adressen till mailingslistan så jag kan lägga till den i min mail så jag ser/får ta del av listan..

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • rply

Jaa det var väldigt irriterande, att hon liskom ska kolla upp hur låpngt den andra kan gå, det känns lite besatt? :S
    enligt mig,
    ahh men de var ju bra då, men till mig så sa hon att de hade gått sönder i nån flyg grejj, och att hon gett 3300 för ett nytt, men sen sålt det, och sen fått ett nytt av babytradrer efter 3 mån
    Känns lite som en lögn.

mamma2003 skrev 2008-04-07 17:30:10 följande:
    Ehhh, jag kanske är lite mer tolerant, men var det så farligt? *duckar för ruttna ägg*. Däremot är det väl samma chassi på Blocket som en annons här på FL. Här på FL står det att det är fel på det, men på Blocket nämns inget om den saken... Så du skall nog vara glad att det inte bidde någon affär där...
  • Fröken Småland
    Kajsan skrev 2008-04-07 17:39:39 följande:
    Ja, det gör jag gärna, men du står inte med som "mamma2003" så jag vet inte vem av 68 pers du är
    Aha, jag inboxar dig!
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-07 17:39:39 följande:
    Ja, det gör jag gärna, men du står inte med som "mamma2003" så jag vet inte vem av 68 pers du är
    Kan jag få din adress?
    Min familj är finast
  • Lirre

Hej hej!!

Har en liten fråga. Nån som har/haft ståbräda till sin bugga & hur funkar det? Nöjd/missnöjd?

ღAgnes 14/1 -06 ღ & ღLillebror BF 7/7 -08 ღ
  • dinana

Har lagt in min fråga nu tre gånger men ingen som kan svara på den..?

Vart får man tag på nya swivelhjul till sin cameleon. de billgaste jag hittat är 275 kr styck men det är genom en kompis liksom som säljer.

• Fröken Småland
    dinana skrev 2008-04-07 18:02:46 följande:
    Har lagt in min fråga nu tre gånger men ingen som kan svara på den..? Vart får man tag på nya swivelhjul till sin cameleon. de billgaste jag hittat är 275 kr styck men det är genom en kompis liksom som säljer.
    Oj, vad slöa vi är! *skäms* Finns hos de flesta återförsäljare tror jag, men vet helt säkert att www.kidzshop.se har dem.
  • leson76

Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.

Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?

• dinana
    leson76 skrev 2008-04-07 18:08:43 följande:
    Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?
    jag skulle välja cameleon för den är mer terrängsäker
  • Hannnas
    leson76 skrev 2008-04-07 18:08:43 följande:
    Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?
    det finns en ståbräda till bugaboo har dock inte prövat så även jag undrar om den är bra?

Av Bee o Cam till en 6mån skulle jag välja Camen... dels för att man kan köra i fler terränger med den, den är "mjukare" och bebis kommer högre upp sen kan du ju använda cam till fler barn och köpa till en Bee sen el så tänker jag iaf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13