• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • modestyclara
    jule skrev 2008-04-06 11:25:32 följande:
    ja d e så olika, jag gillade som sagt inte vagnen alls som syskonvagn menmen tur att smaken e olika
    Jag gillade inte heller p&t som syskonvagn mest för att dne var obekväm att köra och för att den är så meckig att bygga om. Vi bytte till UJ dubbel så fort båda ville sitta.
  • modestyclara

Infinite Joy skrev 2008-04-06 14:48:26 följande:

Nu har jag bestämt mig för en cam i sand/brun. Åkpåse får bli i sand eller offwhite... åsikter tack! Sedan ska jag även köpa ståbräda, ev sits till brädan. mugghållare och vinterhjul. Något mer som behövs?Hur skiljer sig sommarsufletten från den vanliga?
    parasoll är toppennär man är ute och promenerar med barn som vill se ut på sommaren!
  • Infinite Joy
    modestyclara skrev 2008-04-06 20:54:16 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-04-06 14:48:26 följande:
    parasoll är toppennär man är ute och promenerar med barn som vill se ut på sommaren!
    Hade parasoll till min UJ, men tyckte att det var värdelöst. Är bb:s parasoll lättare att justera?
  • Micjah

Hade parasoll till Buggan förra sommaren.. va nära att skicka skiten i närmsta papperskorg
    Så jobbigt att behöva rikta in den hela tiden när man svänger lite och irriterande att ha den framför näsan när man går..

Jag fäste en filt fram på sufletten och hängde över styret istället..lättare att justera

• ami

Hs Bobbo skrev 2008-04-06 20:46:17 följande:

oj - det var fler missnöjda m regnskyddet alltså!!
    En till
    Har Tullsa regnskydd istället. Praktiskt och kommer i en liten dragkedjsfack som man kan sätta fast på sidan på vagnen med kardborreband. Litet, smidigt och praktiskt. Om än inte så snyggt, men vad gör väl det..
  • mollan nu

Jag gillar parasoll. Sätter man det på bygeln så kan man trycka det rätt nära sufletten och man slipper hålla på att vinkla om. Man kan dessutom ha sufletten nerfäld om man vill.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • zarahz

Har nu äntligen beställt en Cam å längtar som fan.... Dax för lillpyret att åka kungligt!! Flört
    Håller tummarna på att jag får den i slutet på veckan men antagligen aå dröjer det väl 6 - 8 veckor för den finns väl inte på lagret!! 
    Håll tummarna för mig nu.....

• ami

Var det någon som hade måtten på transportväskan till Bee?
    Och vad väger själva vagnen (Bee)?
    SUPERtacksam för svar...

• artan060914
    zarahz skrev 2008-04-06 21:34:06 följande:
    Har nu äntligen beställt en Cam å längtar som fan.... Dax för lillpyret att åka kungligt!! Håller tummarna på att jag får den i slutet på veckan men antagligen aå dröjer det väl 6 - 8 veckor för den finns väl inte på lagret!!  Håll tummarna för mig nu.....
    Klart jag håller tummarna!
    Mammas tjejer!!
  • Videli
    ami skrev 2008-04-06 21:37:56 följande:
    Var det någon som hade måtten på transportväskan till Bee?Och vad väger själva vagnen (Bee)?SUPERtacksam för svar...
    Höjd, 80 cm
    Bredd, 50 cm
    Djup, ca 35 cm
    Tror att själva vagnen ligger på 8 kg
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13