• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    TeM skrev 2008-04-16 21:57:03 följande:
    Jag tror att det är nått fel på min vagn!!När jag drar upp den för trappsteg så glider grejen man håller i ut från det den sitter fast i. Ha ha, fattar ni??Alltså där man ställer in hur högt handtaget ska va glider isär.Ska man inte kunna dra den lite lätt upp för några trappsteg utan att oroa sig att handtaget ska lossna!?
    Det är tyvärr en reklamation. Du är inte ensam om det felet så det blir ingen diskussion med säljaren. Kan dock trösta dig med att handtaget inte kan lossna helt, bara glida lite, så du kan lugnt använda det tills du fått ett nytt.
  • Mountains

Jag förstår att de inte har färgen på lager, men nu har det gått 8 veckor och det ät lång tid. Jag tänker att de köper väl direkt från Bugaboo och där finns det väl alltid vagnar?

Det är inte så att jag har bråttom, det är mest en fundering på var/varför det kan skilja sig så i tid?

• Lourdes
    Mountains skrev 2008-04-16 22:26:31 följande:
    Jag förstår att de inte har färgen på lager, men nu har det gått 8 veckor och det ät lång tid. Jag tänker att de köper väl direkt från Bugaboo och där finns det väl alltid vagnar? Det är inte så att jag har bråttom, det är mest en fundering på var/varför det kan skilja sig så i tid?
    Jo det är klart, jag fick vänta nästan 12 veckor på min vagn eftersom Bugaboo hade leveransproblem just då..
  • dinana

Jag är nästan lite glad att jag köpte min vagn begagnad... fick vagnen samma dag som jag hittade den på blocket. De körde den till min dörr där jag betalade.

Dessutom slipper man alla reklamationsproblem som det verkar som många har fått med de nya vagnarna.

Min vagn är helt perfekt!

• Azel
    Lourdes skrev 2008-04-16 22:17:25 följande:
    Han är ganska normal. Japp under suffleten får han plats
  • madebyinferno
    Lourdes skrev 2008-04-16 21:36:23 följande:
    Någon som har Bee till ett större barn?  Min son är 16 månader och det är inte mycket plats kvar, tycker redan den ser för liten ut! 
    Kör min tös på 2,5 år och det är inga problem, de växer ju mer på längden än på bredden, tack och lov
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Fröken Småland
    martina78 skrev 2008-04-16 22:43:29 följande:
    Kör min tös på 2,5 år och det är inga problem, de växer ju mer på längden än på bredden, tack och lov
    Åh, martina är du vaken! Hörrdu, jag har vägarna förbi Varberg imorgon, visst var det där du bodde? Skall inte bjuda in mig på fika , tänkte bara höra om var Bugaboo-butiken i stan finns? Är den värd ett besök?
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-16 20:20:04 följande:
    kajsan; jag har fortfarande inte fått något mail om bytestråden. denna gången har jag kollat spamkorgen också men inga fynd där inte
    Det hamnar inte i spamen, de kommer tillbaks till mig.
  • Kajsan

Jag köpte en rosa canvas till min cam idag på aimpleworld.
    Och en massa Kavig påslakan i rosa ( nu ska här sys Bee suflett!)

• Lourdes
    Svar på #4868
    Azel skrev 2008-04-16 22:37:25 följande:
    Han är ganska normal. Japp under suffleten får han plats
    martina78 skrev 2008-04-16 22:43:29 följande:
    Tack för era svar, jag då är det bara att hoppas att han får plats ett tag till, den känns bara så liten och trång!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13