• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-04-17 18:09:27 följande:
    Fy va surt, o jag som precis beställt en. Sen tycker man ju å andra sidan att en vagn ska tåla saker som rulltrappor och sånt utan att gå sönder. Vad är det som är pajj då?
    Det är ju två snapfästen vid handtaget där man höjer o sänker, å på höger sida glider det upp, inte så de lossnar men de ska INTE glida, vänster sida sitter som berget..

Å hoppas de löser sig snart

*middagsdag*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • jule
    mamma2003 skrev 2008-04-17 15:12:04 följande:
    Det var ju en jättefräsch affär ni har i Varberg. De hade både brun och offwhite åkpåse hemma men kan ni tänka er, jag var stark och lät bli! Däremot råkade det slinka ner en solsufflett till Bee .
    hm har du en bee? har jag missat detta !!! hursom vad tycker du då? *kram på dej*
  • SoFo89
    Angelinah skrev 2008-04-17 18:11:38 följande:
    Det är ju två snapfästen vid handtaget där man höjer o sänker, å på höger sida glider det upp, inte så de lossnar men de ska INTE glida, vänster sida sitter som berget..Å hoppas de löser sig snart *middagsdag*
    Tråkigt! Hoppas du fårett nytt, fungerande snart igen, känns drygt att så många ska vara trasiga.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Yemaya
    Angelinah skrev 2008-04-17 18:01:18 följande:
    sofo89-- nä, de e kidzshop Japp!! exakt... Hur länge ska man hålla på å skicka fram o tillbaka, jag ooooorkar inte *irriterad*
    Vet du om fler har det här problemet m sina vagnar?  Hade tänkt lämna in den men det kanske inte är nån idé nu då.
  • kristinaa75
    SoFo89 skrev 2008-04-17 18:13:27 följande:
    Tråkigt! Hoppas du fårett nytt, fungerande snart igen, känns drygt att så många ska vara trasiga.
    Handtaget på vår vagn har också börjat krångla, ska få ett nytt skickat till mig men är ändå lite irriterande på att det är så här, är det fel på alla? Låter ju som det när en del är inne på sina tredje och det ändå är fel på dem. Kanske inte är ngt som kommer lösa sig innan dom hittar en annan konstruktion? Det gamla chassit verkar ju vara bättre.
  • thj
    Angelinah skrev 2008-04-17 18:06:28 följande:
    Jo, de e gjort säger dom, men de släpper... Iofs så satt chassi nr 2 som berget när jag fick det, men nån vecka senare så va de löst.. Så de verkar kunna komma närsomhelst å jag e verkligen yberförsiktig, åker aldrig rulltrappa eller liknande, de enda jag gjort e att gå av o på bussen EN gång, annars har den bara rullat rak väg..Min fina fina bugga 
    Oh min vän jag är så ledsen ..
    kram
  • Senap

Låg inga framme - man måste nog fråga om de har i lager.
    Det låg ju inga rosa framme heller - men jag kom hem med ett

SoFo89 skrev 2008-04-17 17:51:48 följande:
    Åhh nu MÅSTE jag dit, fanns det offwhite? *tjatar*
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • SoFo89
    Shoegirl skrev 2008-04-17 18:44:43 följande:
    Låg inga framme - man måste nog fråga om de har i lager.Det låg ju inga rosa framme heller - men jag kom hem med ett
    Tack!
    kristinaa75 skrev 2008-04-17 18:26:46 följande:
    Handtaget på vår vagn har också börjat krångla, ska få ett nytt skickat till mig men är ändå lite irriterande på att det är så här, är det fel på alla? Låter ju som det när en del är inne på sina tredje och det ändå är fel på dem. Kanske inte är ngt som kommer lösa sig innan dom hittar en annan konstruktion? Det gamla chassit verkar ju vara bättre.
    Det är ju helt klart något fel på konstruktionen, min storebror kom i alla fall på att man kunde sätta in något mellan själva "klämgrejen" och den silverfärgade delen på chassit så satt det lite bättre. Jag ska försöka ta en bild sen och visa vad jag menar men det är såklart inget som håller i längden.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Lille Mammsen
    Shoegirl skrev 2008-04-17 18:44:43 följande:
    Låg inga framme - man måste nog fråga om de har i lager.Det låg ju inga rosa framme heller - men jag kom hem med ett
    va kostade de?
  • Ms Clint
    Angelinah skrev 2008-04-17 17:45:24 följande:
    chassi nr 3 anlände idag och samma sak med detta, höger sida släpper!!Såååå less på detta nu
    Jag förstår dig precis! Jag köpte min första Bugga för 6 veckor sedan, en Bee. Efter 4 veckor brast bromsen och vagnen flög ner för en brant uppfart och in i en bil. Vi reklamerade och betalade mellanskillnaden för en Cameleon. Nu har jag haft min Cameleon i två dagar och handtaget har redan släppt på höger sida precis som din. Det kommer att ta MÅNGA veckor innan jag får byta säger de i affären...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13