• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mammatill2härligavildar

Hallå alla Bugaboo ägaren! Idag va jag å sambon å provkörde. Det blir absolut en cameleon till vår bäbis. Funderade på en grej bara. De e ju assvårt att välja färger. Om man tar nåt "tråkigt" typ svart till basfärg. Hur pimpar ni till era så snyggt sen??? Kan man byta suflett o det innre i sittdelen???

• Kajsan
    Mållgan skrev 2008-04-17 17:36:30 följande:
    Hallå alla Bugaboo ägaren! Idag va jag å sambon å provkörde. Det blir absolut en cameleon till vår bäbis. Funderade på en grej bara. De e ju assvårt att välja färger. Om man tar nåt "tråkigt" typ svart till basfärg. Hur pimpar ni till era så snyggt sen??? Kan man byta suflett o det innre i sittdelen???
    Man kan byta, varje dag om man vill Och det gör vi
  • mammatill2härligavildar

Låter ju kanon. Men alla dessa snygga sittdynor å sånt. Syr folk dem själva eller finns det att köpa?? Är inte så händig med nål o tråd:)

• RååSa BuBBlan

chassi nr 3 anlände idag och samma sak med detta, höger sida släpper!!

Såååå less på detta nu Ledsen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • SoFo89
    Angelinah skrev 2008-04-17 17:45:24 följande:
    chassi nr 3 anlände idag och samma sak med detta, höger sida släpper!!Såååå less på detta nu
    Va?! Är det från babytrader?
    Shoegirl skrev 2008-04-17 17:26:17 följande:
    Ja, jag köpte ett rosa parasoll (nya färgen)Det var 30% på alla Buga-saker
    Åhh nu MÅSTE jag dit, fanns det offwhite? *tjatar*
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Yemaya
    Angelinah skrev 2008-04-17 17:45:24 följande:
    chassi nr 3 anlände idag och samma sak med detta, höger sida släpper!!Såååå less på detta nu
    Är det höger sida på handtaget du menar?  Har själv en cameleon som jag upptäck detta på.
  • RååSa BuBBlan

sofo89-- nä, de e kidzshop

Yemaya skrev 2008-04-17 17:55:50 följande:
    Är det höger sida på handtaget du menar?  Har själv en cameleon som jag upptäck detta på.
    Japp!! exakt... Hur länge ska man hålla på å skicka fram o tillbaka, jag ooooorkar inte *irriterad* Ledsen
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-04-17 18:01:18 följande:
    sofo89-- nä, de e kidzshop Japp!! exakt... Hur länge ska man hålla på å skicka fram o tillbaka, jag ooooorkar inte *irriterad*
    Kan dom inte kolla chassit innan dom skickar det till dej då?
    Förstår att du är irriterad.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-04-17 18:03:17 följande:
    Kan dom inte kolla chassit innan dom skickar det till dej då?Förstår att du är irriterad.
    Jo, de e gjort säger dom, men de släpper... Iofs så satt chassi nr 2 som berget när jag fick det, men nån vecka senare så va de löst.. Så de verkar kunna komma närsomhelst å jag e verkligen yberförsiktig, åker aldrig rulltrappa eller liknande, de enda jag gjort e att gå av o på bussen EN gång, annars har den bara rullat rak väg..

Min fina fina bugga 
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-04-17 18:06:28 följande:
    Jo, de e gjort säger dom, men de släpper... Iofs så satt chassi nr 2 som berget när jag fick det, men nån vecka senare så va de löst.. Så de verkar kunna komma närsomhelst å jag e verkligen yberförsiktig, åker aldrig rulltrappa eller liknande, de enda jag gjort e att gå av o på bussen EN gång, annars har den bara rullat rak väg..Min fina fina bugga 
    Fy va surt, o jag som precis beställt en. Fundersam
    Sen tycker man ju å andra sidan att en vagn ska tåla saker som rulltrappor och sånt utan att gå sönder.
    Vad är det som är pajj då?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13