• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen

Åhhh min Elodies (den svarta me gröna blad mm,vet ej va den heter)åkpåse har kommit och den e så läcker i hop med min bugaboo + Uj vagnar som jag har i både svart o grönt! Synd att vintern nu e slut typ men det kommer ju en vinter till..............

• Kajsan
    Bellahhh skrev 2008-04-17 10:34:55 följande:
    off white :D
    Näää, den ska jag behålla tor jag , den är så fiiin *kan inte slita mig*
  • madebyinferno

Finally så har tiny tot stolen kommit ska gå en provprommis lite senare och försöka ta lite kort "in action" också

Tack för allt THJ

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Fröken Småland
    martina78 skrev 2008-04-17 08:04:42 följande:
    Ska tyvärr iväg idag men annars hade det varit väldigt kul att ses Bor iofs 1mil utanför Varberg men det är ju inte så farligt Babyhuset heter affären och ligger neråt Lassabacka vid Ica Hajen (tvärs över gatan)  om du vet vart den stormarknaden ligger...Inte så fasligt mycket Bugaboo skulle jag väl säga och de har inte haft dem så länge heller
    Det var ju en jättefräsch affär ni har i Varberg. De hade både brun och offwhite åkpåse hemma men kan ni tänka er, jag var stark och lät bli! Däremot råkade det slinka ner en solsufflett till Bee .
  • Mamma Anna

nån som vet hur länge simple world har rea och om det finns något att fynda? Jag skulle vilja ha en åkpåse och ett parasoll jag...

• Bopsan

Tack ami!

Vågar man lägga ut en 2 mån gammal denimklädsel på Tradera för 1 kr i utropspris eller har ni något förslag?

Jag tänkte lägga ut det som ett toppset, en sittdelsbas och en varukorg för sig. Vad tror ni om det? Vad ska jag ta i utropspris?

Obs! Ingen annons.

• Kajsan

Mamma Anna skrev 2008-04-17 15:12:59 följande:

nån som vet hur länge simple world har rea och om det finns något att fynda? Jag skulle vilja ha en åkpåse och ett parasoll jag...
    Bugabooåkpåsar fanns bara i gult och blått igår.
  • Kajsan
    Bopsan skrev 2008-04-17 15:44:32 följande:
    Tack ami!Vågar man lägga ut en 2 mån gammal denimklädsel på Tradera för 1 kr i utropspris eller har ni något förslag?Jag tänkte lägga ut det som ett toppset, en sittdelsbas och en varukorg för sig. Vad tror ni om det? Vad ska jag ta i utropspris?Obs! Ingen annons.
    Sätt ett köp nu pris
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-17 10:22:26 följande:
    Vilken påse? *trög*
    Misstänkte det, ja den är superfin!
    Min familj är finast
  • ZAFT

Hej alla bugga lövers!
    Tänkte bara höra när ni bytte till sittdelen?
    Står ju att man ska vänta tills de är sex månader men min lilleman verkar redan sugen på att börja sitta.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13