• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mamma på vift
    modestyclara skrev 2008-03-11 19:28:56 följande:
    mamma på vift skrev 2008-03-11 18:17:23 följande: knepigt. Då är det kanske bara en vanesak...är ju lite speciellt att sitta så fast... Hoppas det löser sig!
    Ja det hoppas jag med....får väl plocka fram storebrors vagn som vi hade till honom när han var liten i värsta fall o ställa undan buggan ett tag.
    Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • Nellies matte

Vad är det?

mallan brallan skrev 2008-03-11 18:59:14 följande:
    Jag går som på moooln! Regeringen har nu bestämt sig, det blir en Neiman Marcus vagn!! Så nu ska den bruna pärlan säljas!Jag (läs sonen) är så glad!
    Nellie och Ella, ni är allt för mig!
  • pluttmaja

vart får man tag på en neiman marcus??

• Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-03-11 19:01:11 följande:
    Isanna/mamma2003: Jag har hört att det ska komma/har kommit en ny variant av Axel & Ida regnskyddet som skulle va lite större. Vet ni nåt om det??
    Jag minns att thj skrev om att det skulle komma ett större, men vi hörde aldrig något om det sen.

*ropar* thj! Hur gick det med det där?
  • Bäbbemaggen

Pratade med Kidzshop, ett större skulle komma in om nån vecka, som skulle passa Buggan bättre tydligen
    Skulle inte bli lika snäft vid sufletten...

• jule

Bäbbemagen - verkar inte funka iaf trots att jag gör bilderna mindre får testa imorgon igen... tycker FL har krånglat m en d ena en d andra sen d gjorde en massa uppdateringar för några måndaer sen... men tack iaf för din hjälp. detta va lite OT men jag hoppas att d va ok iaf

• ZAFT

Hej hej alla bugga älskare
    Jag beställde min bugga från babytrader förra året och skulle gå in på deras sida nu men jag vet inte om jag har rätt adress eller om de ändrat andressen. Jag skrev alltid www.babytrader.de men nu går en in på www.babytrader.eu . Är det samma sida? Ser ju helt annorlunda ut och kan man fortfarande få rabbaten på 50 euro?

• mallan brallan

Kanoners Bäbbemaggen! Tur att nån inte är lika lat som oss alla andra å inväntar THJ...

• Bellahhh

Åhh snälla brudar hjälp mej nu, är jag helt puckad, efter en timma är snart hela vagnen färdigbyggd, har knappt tagit i en bugga innan..MEN HURRRRR får man fast sufletten?? Pussar

Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13