• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Pinja
    Bellahhh skrev 2008-03-11 17:26:22 följande:
    Men seriöst, det där är ju typ sytt av överkast asså...Kolla närbilderna..!
    Överkast från 19kallt... känner unken lukt med inslag av mögel när jag ser det där...
  • tulle17

Nu är jag äntligen ägare av en ny cam.Brun /blå så snygg.Jag har bara ett problem.Sufletten är så trög när den ska fällas upp.Ska den vara så?Jag har haft två buggor förut men inte så tröga suflett fästen.Det är första delningen som är värst.

• Stargirl

*ryser*

Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • AIE

mallan brallan skrev 2008-03-11 16:57:20 följande:

oh my fucking god, har ni sett dom nya "toppklädslarna" hos babytrader??Troligtvis det fulaste jag sett någonsin.www.babytrader.eu/shop/index.php
    Såg dem precis! Tja, vad ska man säga....(HJÄLP)
  • Nellies matte

Ni som kan sånthär med barnvagnar, jag hade en brio kombi innan bugaboon. Brion använde jag max 5 gånger och sålde den för 1½ månad sedan. Idag ringde hon som köpte vagnen upp mig och ville reklamera den eftersom en plastbit saknades på bromsen. När jag sålde vagnen till henne berättättade jag att bromsen var lite lurig att få i och att man var tvungen att trycka till den både på höger och vänster sida. Nu hade den stått orörd hemma hos henne och så när dom började använda den till bebisen som nyss kommit så saknas det tydligen en plastbit på bromsen.
    Jag har inte kvar kvittot och garantin gick ut för nån nån måmad sen, vad gör man? Vad ska jag som säljare göra? Jag trodde ju att vagnen var hel!

Nellie och Ella, ni är allt för mig!
  • AIE

Måste fråga en sak...
    Vi har beställt en cameleon i beige/ off-white som vi ska hämta i maj. Hade helst hämtat den NU men med tanke på att bebis inte kommer förrän månadskiftet maj/juni så är det lika bra att vänta..

Nu till min fråga; Hur är det med myggnät till dessa vagnar?? Följer det med ngn form av myggnät el ska jag köpa till ett sk sunshade? Passar den i så fall med den vanliga suffletten eller måste jag ha en suncanopy också?

Tjejen på babyhörnan förklarade ju vad som följde med men min hjärna...hohooho...

• Stargirl

Nellise matte: alla begagnade sakr säljer man i befintligt skick. Det är du som ska informera det du vet och köparen har undersökningsplikt. De kan inte reklmaera den till dig. Du har ändå informerat om "problemet" och eftersom du inte visste att ngt var fel så har du inte gjort ngt fel.

• Stargirl
    AIE: Myggnät ingår i priset. Du kan köpa en sunshade oxå att ha soliga dagar den passar även med vanliga sufletten.
  • AIE

Föresten, har kollat igenom bildtråden så gott det går..
    Är det ngn som har den nya blue i canvas?
    Är så sugen på den då vi ska få en kille och det kan vara kul att ha ngt att byta med men jag skulle vilja se den på en vagn på ett riktigt foto och inte bara bilden på bugaboos hemsida..

Någon?

• Pinja

Var redan inne på att beställa från Pingpong, men fick idag svar på min fråga om leveranstid... 4-6 VECKOR!!! De måste ju precis ha sått bomullen till canvasen...

Tror nog det blir Babytrader iaf. Seimi (finska alternativet) har haft nästan en vecka på sig att besvara mitt mail... dåligt!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13