• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    mallan brallan skrev 2008-03-11 21:27:37 följande:
    thj, klart jag köper en till dig med! ingen mer som vill ha när jag ändå håller på? En till alla såklart! Duktig pojke du har!! får man adoptera???smultronblomman, du kan få gå framför om du vill! Eller bakom! Eller så kan vi turas om att putta!
    Jag tar det på orden vet du
    Ja han är duktig min lille stora kille (14år)
    Oh nu börjar det låta som att han surar till på mig KOM nuuuuuuuu MAMMMAAA!

• Bellahhh

Sååå klar!! Hehe man fick ju ställa in den med i olika lägen med våld! Sufletten assåå..Men nu är den på plats! Inboxar dig när jag har käkat Thj!

Min familj är finast
  • titti76

Hej, är det nån härinne som har en Bee med åkpåse till, gärna bilder, funkar det bra?

Längtar efter sommaren
  • Bellahhh
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-11 21:29:20 följande:
    Bellahhh: Cr att du fått hjälp - har det ordnat sig?
    jaa tack!
    Min familj är finast
  • Pinja

JIPPIII!!! Nu har jag beställt vår Bugaboo Cameleon!

Det blev Babytrader och helt utan tillbehör. Om vi ska ha många tillbehör så levererar Pingpong gratis köp på 300e. Ska vi bara ha nåt enstaka så kan vi köpa i butik när vi besöker nån större stad. Nu börjar den tunga väntan på 2-5 arbetsdagar...

• miiillan
    Pinja skrev 2008-03-11 21:50:27 följande:
    JIPPIII!!! Nu har jag beställt vår Bugaboo Cameleon! Det blev Babytrader och helt utan tillbehör. Om vi ska ha många tillbehör så levererar Pingpong gratis köp på 300e. Ska vi bara ha nåt enstaka så kan vi köpa i butik när vi besöker nån större stad. Nu börjar den tunga väntan på 2-5 arbetsdagar...
    härligt!!! hoppas den kommer fort!

vilken färgkombo?
    längtar till våren!!!
  • Bellahhh
    Pinja skrev 2008-03-11 21:50:27 följande:
    JIPPIII!!! Nu har jag beställt vår Bugaboo Cameleon! Det blev Babytrader och helt utan tillbehör. Om vi ska ha många tillbehör så levererar Pingpong gratis köp på 300e. Ska vi bara ha nåt enstaka så kan vi köpa i butik när vi besöker nån större stad. Nu börjar den tunga väntan på 2-5 arbetsdagar...
    Jag beställde från simpleworld, de skicka den igår jag fick den idag!! Såå gott! Trodde jag aldrig ;P
    Min familj är finast
  • Pinja

Men hjälp! Glömde ju viktigaste infon...

Det blev en sand/sand. Var väldigt sugen på brun/brun, men mannen gillade inte och sen kom jag på att vi ju har en beige/beige hund (golden) så jag gav honom rätt. Liiite talan måste han ju få ha då han 'låter' mig köpa en fjärde vagn utan att gruffa!

Sålde vår ena Emmaljunga på nätauktion och fick sms idag att de var SÅÅ nöjda! Kul. Jag är nöjd när 500e syns på kontot... lär dröja några dagar då man använder bussförskott.

• miiillan
    Pinja skrev 2008-03-11 22:07:46 följande:
    Men hjälp! Glömde ju viktigaste infon... Det blev en sand/sand. Var väldigt sugen på brun/brun, men mannen gillade inte och sen kom jag på att vi ju har en beige/beige hund (golden) så jag gav honom rätt. Liiite talan måste han ju få ha då han 'låter' mig köpa en fjärde vagn utan att gruffa! Sålde vår ena Emmaljunga på nätauktion och fick sms idag att de var SÅÅ nöjda! Kul. Jag är nöjd när 500e syns på kontot... lär dröja några dagar då man använder bussförskott.
    kommer nog bli superfint!!

haha!! ja, liiiite talan får väl männen också ha
    längtar till våren!!!
  • VeroniQa

Hej!
    igår köpte jag en cameleon via blocket...såååå fin Skrattande (bilder finns i galleriet)
    men måste fråga er som vet, ska styret vicka lite upp och ned?? har verkligen ingen koll  så jag skulle bli jätteglad om nån har lust att svara!

ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Maximilian ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13